Obiective inteligente pe termen scurt pentru pierderea în greutate, Un plan de dietă bună pentru a pierde 20 de kilograme. în două luni - Sănătate -


Cum să slăbești mai mult în fiecare săptămână Poate că te lupți cu un program de pierdere în greutate, care pare să fie târât.

  1. Un plan de dietă bună pentru a pierde 20 de kilograme. în două luni - Sănătate -
  2. Scăderea în greutate exemple de obiective inteligente |

Pierdere în greutate orașe quad Scădere în greutate și spotting Costumele de baie, pantaloni scurți și topuri mai mulate sunt din nou în sezon și mulți vor să scadă câteva kilograme în plus pentru a-i ajuta să se simtă puțin mai confortabil când ies la soare.

Dacă sunteți în căutarea celor mai bune sfaturi despre cum să slăbești și să o ții, acest număr de sfaturi aparent nesfârșit poate fi copleșitor și confuz. De la dietele care promovează alimentele crude până la planurile de masă care se învârt în jurul agităților și alimentelor preambalate, o nouă dietă moft pare să apară în fiecare zi. Problema este că, deși dietele foarte restrictive și planurile de mâncare de eliminare vor duce, cel mai probabil, la pierderea în greutate pe termen scurt, majoritatea oamenilor nu le pot menține și vor sfârși aruncând prosopul în câteva săptămâni.

Deși pierderea a 10 kilograme 4,5 kg într-o săptămână urmând o dietă moftură poate părea tentantă, realitatea este că acest tip de pierdere în greutate este adesea nesănătoasă și nesustenabilă. Adevărata cheie pentru pierderea în greutate sigură și de succes este să adopți un stil de viață sănătos care să se potrivească nevoilor tale individuale și pe care să le poți menține pe viață. Următoarele sfaturi sunt modalități sănătoase, realiste de a vă readuce pe cale și de a vă îndrepta către obiectivele dvs.

Iată 25 dintre cele mai bune sfaturi dietetice pentru a-ți îmbunătăți sănătatea și a te ajuta să slăbești. Completează fibra Fibra se găsește în alimentele sănătoase, inclusiv legume, fructe, fasole și cereale integrale. Creșterea aportului este la fel de ușor ca adăugarea de fasole în salata, consumul de ovăz la micul dejun sau gustarea pe nuci și semințe bogate în fibre.

Zahar adăugat în șanț Adaosul de zahăr, în special din băuturile zaharoase, este un motiv major pentru creșterea în greutate nesănătoasă și probleme de sănătate precum diabetul și bolile de inimă 3, 4.

obiective inteligente pe termen scurt pentru pierderea în greutate

În plus, alimentele precum bomboanele, soda și produsele coapte care conțin o mulțime de zaharuri adăugate tind să fie foarte scăzute în nutrienții de care corpul are nevoie pentru a rămâne sănătos. Tăierea alimentelor cu conținut ridicat de zaharuri este o modalitate excelentă de a pierde excesul de greutate.

Foaie de parcurs pentru pierderea în greutate

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc? Prin urmare, citirea etichetelor nutriționale este o necesitate. Faceți loc pentru grăsimi sănătoase Deși adesea grăsimea este primul lucru care se reduce atunci când încerci să slăbești, grăsimile sănătoase te pot ajuta efectiv să îți atingi obiectivele de slăbit. De fapt, urmând o dietă bogată în grăsimi, bogată în alimente precum uleiul de măsline, avocado și nuci, s-a dovedit că maximizează pierderea în greutate în mai multe studii 5, 6.

Mai mult decât atât, grăsimile te ajută să rămâi mai plin pentru mai mult timp, scăzând poftele și te ajută să rămâi pe cale. Minimizați distragerile Deși consumul de mese în fața televizorului sau a computerului poate să nu pară sabotaj dietetic, consumul în timp ce este distras poate provoca consumul de mai multe calorii și creșterea în greutate 7. Mâncarea la masa de cină, departe de potențialele distrageri, nu este doar o modalitate bună de a vă reduce greutatea - ci vă permite, de asemenea, timp pentru a vă reconecta cu cei dragi.

SCP-2480 An Unfinished Ritual - object class Neutralized - City / Sarkic Cults SCP

Smartphone-urile sunt un alt dispozitiv pe care ar trebui să-l rezervați în timp ce mâncați. Parcurgerea prin e-mailuri sau prin fluxul dvs. Plimbă-ți calea către sănătate Mulți oameni cred că trebuie să adopte o rutină riguroasă de exerciții fizice pentru a pierde în greutate.

Pierderea în greutate pentru bărbați: 4 planuri pentru a interzice grăsimea din burtă

Deși diferite tipuri de activități sunt importante atunci când încercați să vă formați, mersul este un mod excelent și ușor de a arde calorii. De fapt, doar 30 de minute de mers pe zi s-a dovedit că ajută la pierderea în greutate 8. Scoate-ți bucătarul interior S-a demonstrat că gătirea mai multor mese acasă promovează pierderea în greutate și alimentația sănătoasă 9, Deși consumul de mese la restaurante este pierde în greutate bursa și se poate încadra într-un plan de dietă sănătoasă, concentrarea pe gătitul mai multor mese acasă este o modalitate excelentă de a vă păstra greutatea.

Mai mult decât atât, pregătirea meselor acasă vă permite să experimentați ingrediente noi și sănătoase, în același timp vă economisiți bani. Ia un mic dejun bogat în proteine Includerea alimentelor bogate în proteine, cum ar fi ouăle la micul dejun, s-a dovedit a beneficia de pierderea în greutate Nu-ți bea caloriile În timp ce majoritatea oamenilor știu că ar trebui să evite băuturile și băuturile, mulți oameni nu își dau seama că chiar și băuturile publicitate pentru a stimula performanța atletică sau pentru a îmbunătăți sănătatea pot fi încărcate cu ingrediente nedorite.

Bauturile sportive, bauturile de cafea si apele aromate tind sa fie foarte bogate in calorii, coloranti artificiali si zahar adaugat.

Lipirea unui regim de antrenament

Chiar și sucul, care este adesea promovat ca o băutură sănătoasă, poate duce la creșterea în greutate dacă consumi prea mult. Concentrați-vă să vă hidratați cu apă pentru a reduce numărul de calorii pe care îl beți pe parcursul zilei.

Cumpărați inteligent Crearea unei liste de cumpărături și respectarea acesteia este o modalitate excelentă de a evita cumpărarea impulsivă a alimentelor nesănătoase. În plus, crearea unei liste de cumpărături a demonstrat că duce la o alimentație mai sănătoasă și promovează pierderea în greutate 13, Un alt mod de obiective bune pe termen scurt pentru pierderea în greutate limita cumpărăturile nesănătoase de la magazinul alimentar este să luați o masă sau o gustare sănătoasă înainte de a merge la cumpărături.

Studiile au arătat că cumpărătorii înfometați tind să ajungă la alimente cu un conținut mai mare de calorii și nesănătoase Rămâneți hidratat Consumul de apă suficientă pe parcursul zilei este bun pentru sănătatea generală și chiar vă poate ajuta să mențineți o greutate sănătoasă. Un studiu realizat pe peste 9. Mai mult decât atât, persoanelor care beau apă înainte de masă li sa arătat că consumă mai puține calorii Practicați mâncarea atentă Să te grăbești prin mese sau să mănânci din mers te poate duce să consumi prea mult, prea repede.

În schimb, fiți atenți la mâncarea dvs.

obiective inteligente pe termen scurt pentru pierderea în greutate

Este posibil să vă conducă să fiți mai conștienți atunci când sunteți plini, diminuându-vă șansele de a supraalimenta Concentrarea pe consumul lent și savurarea mesei tale, chiar dacă ai timp limitat, este o modalitate excelentă de a reduce supraalimentarea.

Reduceți carbohidrații rafinați Cum să-mi pierd greutatea rafinate includ zaharuri și boabe care și-au eliminat fibrele și alți nutrienți. Exemple includ făină albă, paste și pâine. Aceste tipuri de alimente au un conținut scăzut de fibre, sunt digerate rapid și vă păstrează doar pentru o perioadă scurtă de timp În schimb, alegeți surse de cea mai bună măsură de pierdere în greutate complecși, cum ar fi ovăzul, cerealele antice precum quinoa și orzul sau legumele precum morcovii și cartofii.

Cum să stabiliți obiective realiste cu privire la pierderea în greutate

Acestea vă vor ajuta să vă mențineți mai mult timp și vor conține mult mai mulți nutrienți decât sursele rafinate de carbohidrați.

Obiective inteligente pe termen scurt pentru pierderea în greutate mai greu pentru a deveni mai ușor Obiective inteligente pe termen scurt pentru pierderea în greutate exercițiile aerobice precum mersul rapid, alergarea și ciclismul sunt excelente pentru pierderea în greutate, mulți oameni tind să se concentreze exclusiv pe cardio și nu adaugă antrenamentele la rutine.

Dormiți pentru pierderea în greutate Obiectivele de slăbire variază în funcție de individ, dar de multe ori oamenii doresc să piardă o anumită cantitate de greutate într-un anumit timp. Dacă aveți un obiectiv mai agresiv de a pierde 20 de kilograme în două luni, va necesita o combinație între o dietă strictă și un regim de exerciții fizice. Cum funcționează pierderea în greutate Pierderea în greutate este în esență o ecuație matematică: pierdeți în greutate atunci când aportul total de energie calorii consumate este mai mic decât consumul total de energie calorii arse.

Adăugarea ridicării greutății la rutina ta de gimnastică te poate ajuta să-ți construiești mai mult mușchi și să-ți tonifiezi întregul corp. Ba mai mult, studiile au arătat că ridicarea în greutate oferă metabolismului dumneavoastră un impuls mic, ajutându-vă să ardeți mai multe calorii pe parcursul zilei, chiar și atunci când sunteți în repaus Stabiliți obiective semnificative Potriviți blugi de la liceu sau căutați mai bine în costum de baie sunt motive populare pentru care oamenii doresc să slăbească.

Cu toate acestea, este mult mai semnificativ să înțelegeți cu adevărat de ce doriți să pierdeți în greutate și modalitățile prin care pierderea în greutate vă poate afecta viața. Având în vedere aceste obiective vă poate ajuta să vă respectați planul.

obiective inteligente pe termen scurt pentru pierderea în greutate

Obiective bune pe termen scurt pentru pierderea în greutate poți juca eticheta cu copiii tăi sau să ai rezistența să dansezi toată noaptea la nunta unei persoane dragi sunt exemple de obiective care pierde în greutate Suedia pot menține angajat pentru o schimbare pozitivă. Evitați dietele fad Dietele de tip fad sunt promovate pentru capacitatea lor de a ajuta oamenii să slăbească rapid. Cu toate acestea, aceste diete tind să fie foarte restrictive și nu sunt ușor de întreținut.

Rămâneți pe drum cu obiectivele de pierdere în greutate Acest lucru duce la dieta yo-yo, unde oamenii pierd obiective bune pe termen scurt pentru pierderea în greutate, doar pentru a le câștiga înapoi. În timp ce acest ciclu este frecvent la cei care încearcă să se modeleze rapid, dieta yo-yo a fost legată de o creștere mai mare a greutății corporale în timp 21, În plus, studiile au arătat că dieta yo-yo poate crește riscul de diabet, boli de inimă, hipertensiune arterială și sindrom metabolic Aceste diete pot fi tentante, dar găsirea unui plan alimentar durabil și sănătos, care îți hrănește corpul în loc să-l privezi este o alegere mult mai bună.

Mănâncă alimente întregi Urmărirea exact a ceea ce intră în corpul tău este o modalitate excelentă de a fi sănătos.

obiective inteligente pe termen scurt pentru pierderea în greutate

Mâncarea alimentelor întregi care nu vin cu o listă de ingrediente vă asigură că vă hrăniți corpul cu alimente naturale, bogate în nutrienți.

Când achiziționați alimente cu liste de ingrediente, mai puțin este mai mult. Dacă un produs are o mulțime de ingrediente de care nu vă cunoști, este posibil să nu fie cea mai sănătoasă opțiune. Amic în sus Dacă aveți probleme să vă lipiți de o rutină de antrenament sau de un plan de alimentație sănătoasă, invitați un prieten să vă fie alături și să vă ajute să rămâneți pe cale.

Studiile arată că persoanele care slim down cu un prieten sunt mai predispuse la programele de scădere în greutate și exerciții fizice. De asemenea, tind să slăbească mai mult decât cei care o duc singuri 24, 25, În plus, a avea un prieten sau membru al familiei cu aceleași obiective de sănătate și sănătate te poate ajuta să rămâi motivat în timp ce te distrezi în același timp.

Nu vă privați Spunându-vă că nu veți mai avea niciodată mâncarea preferată nu este doar nerealist, dar vă poate configura și pentru eșec. Deprinderea te va face să îți dorești mai mult mâncarea interzisă și te poate determina pierde provocarea de grăsime coapsei te frământi când vei intra în cele din urmă.

A face loc pentru indulgențe adecvate aici și acolo vă va învăța autocontrolul și vă va împiedica să vă obiective inteligente pe termen scurt pentru pierderea în greutate resentimentați de noul dvs. Să te poți bucura de o porție mică dintr-un desert de casă sau să te lași într-un fel de mâncare preferat de sărbători face parte din relația sănătoasă cu mâncarea.

Scăderea în greutate exemple de obiective inteligente

Fii realist Să te compari cu modele din reviste sau celebrități la TV nu este doar nerealist, ci poate fi și nesănătos. Deși un model de rol sănătos poate fi o modalitate excelentă de a rămâne motivat, fiind prea critică față de tine însuți te poate pune înapoi și poate duce la comportamente nesănătoase.

Încercați să vă concentrați asupra felului în care vă simțiți, mai degrabă decât să vă concentrați asupra aspectului. Principalele tale motivații ar trebui să fie să fii mai fericit, mai potrivit și mai sănătos. Fresh articles Veg Out Legumele sunt încărcate cu fibre și nutrienții pe care organismul tău îi dorește. În plus, creșterea aportului de legume vă poate ajuta să pierdeți în greutate.

Pagina principala Dietă reușită: Cum să stabiliți obiective de pierdere în greutate pe termen scurt Stabilirea obiectivelor de slăbire pe termen scurt pentru dvs. Vă vor ține motivați și vă vor reaminti cât de departe ați ajuns în călătorie. Stabiliți-vă obiectivul general Stabiliți câtă greutate trebuie să pierdeți.

De fapt, studiile arată că, pur și simplu, consumul unei salate înainte de masă te poate ajuta să te simți plin, determinând să mănânci mai puțin În plus, completarea de legume pe tot parcursul zilei vă poate ajuta să mențineți o greutate sănătoasă și vă poate scădea riscul de a dezvolta boli cronice precum boli de inimă și diabet 28, 29, Snack inteligent Gustarea alimentelor nesănătoase poate provoca creștere în greutate.

O modalitate ușoară de a ajuta la vărsarea kilogramelor sau de a menține o greutate sănătoasă este să faceți un efort pentru a avea gustări sănătoase disponibile acasă, în mașină și la locul de muncă. De exemplu, păstrarea porțiilor pre-porționate de nuci amestecate în mașina dvs. Completați golul Plictiseala te poate duce să ajungi la alimente nesănătoase.

obiective inteligente pe termen scurt pentru pierderea în greutate

Studiile au arătat că plictisirea contribuie la creșterea consumului global de calorii, deoarece influențează oamenii să mănânce mai mult alimente, sănătoase și nesănătos Găsirea de noi activități sau hobby-uri de care vă bucurați este o modalitate excelentă de a evita supraalimentarea cauzată de plictiseală.

Pur și simplu să mergi la plimbare și să te bucuri de natură te poate ajuta să te munci într-o stare de spirit mai bună pentru a rămâne motivat și a te conforma obiectivelor tale de wellness.

Fa-ti timp pentru tine Crearea unui stil de viață mai sănătos înseamnă să găsești timpul necesar pentru a te pune pe primul loc, chiar dacă nu crezi că este posibil. Viața ajunge adesea în calea scăderii în greutate și a obiectivelor de fitness, de aceea este important să creăm un plan care să includă timpul personal și să rămânem la el.

Responsabilități precum munca și părinții sunt unele dintre cele mai importante lucruri din viață, dar sănătatea ta ar trebui să fie una dintre prioritățile tale. Fie că înseamnă să pregătiți un prânz sănătos pentru a vă duce la muncă, să mergeți la o fugă sau să participați la o clasă de fitness, să acordați timp pentru a avea grijă de dvs.

obiective inteligente pe termen scurt pentru pierderea în greutate

Găsiți antrenamente de care vă bucurați de fapt Marele lucru despre alegerea unei rutine de antrenament este că există posibilități infinite. În timp ce transpirați printr-o clasă de rotire s-ar putea să nu fie ceașca dvs.

Simplu, măsurabil, realizabil, realist și în timp util, acestea sunt caracteristicile unui obiectiv inteligent. Când vine vorba de slăbit, acest lucru se traduce prin: — existența unui număr stabilit anterior de kilograme de pierdut, luându-se în considerare faptul că greutatea maximă pe care o puteți pierde pe săptămână este de 1 kilogram. La sfârșitul zilei pierderea în greutate este partea ușoară, dar schimbarea obiceiurilor este partea dificilă.

Pierde in greutate capata atentie Linia de jos Unii oameni respectă planurile de 1.