Dieta usoara de slabit iarna


Reguli generale

Aceasta nu ar fi o problemă atât de mare, dacă metabolismul ar funcționa la un nivel optim, însă până și el intră într-o fază "slow motion" și arde foarte lent țesutul adipos.

Se pare că unul dintre motivele pentru care se întâmplă acest lucru vine tocmai de la strămoșii noștri, care în timpul iernii încercau să mănânce alimente grase și să evite activitatea fizică, pentru ca organismul să nu piardă caldură.

cat slabesti cu rina in prima saptamana

Și trebuie să recunoști că iarna, parcă mai mult ca niciodată, ai o atracție incredibilă față de mâncărurile care abundă în grăsimi saturate. Încearcă să nu te lași dusă de val, deoarece la primăvară vei avea mult de muncit pentru a da jos tot ce ai acumulat prin satisfacerea poftelor culinare.

Din fericire, ai la dispoziție o mulțime de soluții prin care să slăbești iarna, pentru a arăta perfect la primăvară.

  • Va ajuta kelpul mare să mi pierd greutatea
  • Pierderea în greutate atena grecia

Fii cât mai activă Înfofolește-te bine și fă mișcare chiar și iarna. Sportul și ușoara senzație de frig te ajută să slăbești mai repede iarna.

rapid pierde burta gras într o săptămână

Dacă în primul caz este clar de ce, în cel de-al doilea lucrurile au necesitat studii științifice îndelungate. Aproape jumătate din aportul caloric zilnic este ars de organism pentru menținerea unei temperaturi corporale optime, de 37 de grade Celsius.

Iarna e o perioadă în care hainele largi şi pieţele mai puţin bogate în legume şi fructe predispun la acumularea de kilograme cu care te vei lupta mai târziu,spre finalul primăverii. Ia măsuri de acum şi caută să-ţi pui la punct un plan de dietă pentru menţinerea siluetei. Mâncând preparate calde şi reconfortante,ai avea un aport de 1. Micul dejun pe bază de lactate La prima masă a zilei,nu uita să incluzi lapte,iaurt sau brânză ,pe care le poţi mânca alături de fructe proaspete sau deshidratate,cereale integale ovăz,mei,hrişcă ,pâine integrală prăjită.

Cu cât temperatura corpului este mai redusă, cu atât organismul va fi obligat să ardă mai multe calorii pentru a o reechilibra. Prin urmare, nu mai fugi de frigul iernii. Profita de prezența lui pentru a slăbi! Ai o mulțime de activități de iarnă care te ajută să arzi caloriile.

80 de zile provocare de pierdere în greutate

De exemplu, în 30 de minute de patinaj dieta usoara de slabit iarna în jur de de calorii, în timp ce în același interval de schiat arzi de calorii.

Consumă alimente bogate în apă Alimentele care au un conținut ridicat de apă dieta usoara de slabit iarna perfecte iarna, când hidratarea nu mai este la fel ca în toiul verii.

  1. Principalul motiv este ca organismul nostru are nevoie de mai multa energie iarna pentru a se mentine cald si deci arderile sunt mai puternice.
  2. Dieta de toamnă — e vremea să scapi de kilograme!

Cu alte cuvinte, când afară este frig, uiți să bei apă sau consumi mai puțină. Deficitul de apă poate fi recuperat din alimentație.

Iata un exemplu de meniu bun pentru o zi echilibrata:

În primul rând, încearcă să consumi supe sau ciorbe de legume în fiecare zi. Pe langă faptul că îți hidratezi organismul, vei dobândi rapid senzația de sațietate și vei asimila o mulțime de substanțe nutritive.

Pe lângă supe, este indicat să consumi cât mai multe fructe și legume, deoarece au un conținut ridicat de apă și fibre.

pierderea în greutate chilliwack

Consumă proteine Proteinele sunt substanțe nutritive esențiale pentru procesul de slăbire, deoarece stimulează metabolismul, accelerează procesul de ardere a grăsimilor și contribuie la mărirea masei musculare. Iarna, cea mai bună sursă de proteine sunt leguminoasele. Fasolea, mazărea și lintea, de exemplu, îți conferă rapid senzația de sațietate și te ajută să consumi mai puține calorii.

Surse bune de proteine sunt și ouăle și carnea, însă trebuie să alegi o carne slabă, în special de pui sau de curcan. Dacă mănânci proteine iarna, la primăvară vei arăta senzațional.

Află de ce din materialul nostru. Soarele străluceşte, zilele sunt lungi, eşti mult mai motivată să ieşi şi să faci mişcare în aer liber. Odată cu venirea iernii, însă, să mănânci sănătos şi să slăbeşti devine o misiune aproape imposibilă. Îţi spunem noi care sunt trei dintre motivele pentru care acest lucru se întâmplă şi cum poţi păcăli efectele nemiloase ale frigului. Tentaţiile sunt peste tot Ciocolată caldă, supe creme cu multă smântână, piure de cartofi delicios, budinci proaspăt ieşite din cuptor — iarna este sezonul pentru binecunoscuta comfort food, care te face să mai uiţi că afară sunt multe grade sub zero şi ca trebuie să ajungi zilnic la birou.

Dormi mai mult Chiar dacă numărul de calorii pe care organismul îl arde în somn este infim, este esențial să te odihnești măcar 7 ore pe noapte. Dacă ai un somn liniștit, a doua zi nu te vei trezi cu o senzație acută de foame și nu vei consuma primul aliment care îți pică în mână.

Respectă mesele și redu porțiile Dacă vrei să slăbești iarna, ca să arăți senzațional primavara, încearcă să respecți cele 3 mese principale ale zilei și să reduci porțiile de mâncare, pentru a nu depăși aportul caloric zilnic.

știri privind pierderea în greutate