Purtați o pungă de gunoi pentru a pierde în greutate, Cum se fac picioarele mai groase?


Avertizări Alăptarea nu este doar sănătoasă pentru bebelușul dvs. Dacă vrei să slăbești în timpul alăptării, trebuie să fii atent.

Mâncând alimentele potrivite, făcând mișcare și având grijă de tine, îți poți gestiona pierderea în greutate după naștere. Alăptarea și îngrijirea unui bebeluș consumă mult timp, ceea ce face aproape imposibilă și pierderea în greutate. Dar, cu doar câteva ajustări ale rutinei zilnice, puteți găsi o dietă sigură și adecvată, care să funcționeze bine cu organizația și nevoile bebelușului.

  1. Pierderea sănătoasă în greutate o lună
  2. Regim de slabit 3 kg intr o saptamana
  3. Grasimile nu te ingrasa!
  4. Pierdere în greutate mese rapide
  5. "Родительское дело - приключение, не имеющее гарантированного исхода, - думала Николь, скорбно глядя на тихо рыдающую по ночам Элли.
  6. Конечно, Накамура - тиран.
  7. Pierde greutatea rapidă înainte și după
  8. Băuturi bune de ardere a grăsimilor

Rețineți că corpul dumneavoastră are nevoie de câteva kilograme în plus în timp ce alăptați purtați o pungă de gunoi pentru a pierde în greutate 2 până la 4 kg. Drept urmare, nu te vei ingrasa imediat inainte de sarcina pana nu incetezi sa alaptezi.

  • La urma urmei, Kim a avut un succes enorm, pierzând cele 60 de kilograme pe care le-a câștigat în timpul sarcinii; Kourtney a pierdut 35 de lire sterline în cele cinci luni de la nașterea celui mai mic copil și acum folosește aplicația ei ca platformă pentru a-și scrie sfaturile de viață sănătoasă; iar Khloé, care a scris recent cartea Strong Looks Better Naked, pare să-și mențină pierderea în greutate de 40 de kilograme.
  • Moduri obraznice de a pierde in greutate
  • Avertizare Alăptarea nu numai că este bună pentru bebeluși, dar majoritatea femeilor beneficiază și de arderea caloriilor suplimentare pentru a reduce creșterea în greutate în timpul sarcinii.
  • Politica De Confidențialitate 6 modalități de a pierde în greutate în 30 de secunde sau mai puțin Motivație, exerciții, alimentație mai sănătoasă în pași care durează 30 de secunde.

A calca Partea 1 din 4: Consumul de mese regulate și gustări sănătoase Încearcă să mănânci ceva la fiecare trei ore. Acest lucru poate fi împotriva obiceiurilor tale, dar este important să mănânci regulat dacă vrei să slăbești. Dacă alăptați, nu trebuie să mâncați niciodată mai puțin de de calorii pe zi și majoritatea femeilor au nevoie chiar mai mult. Să te înfometezi nu este niciodată bun și chiar periculos atunci când îți revii de la naștere și îți alăptezi copilul. Consumul de prea puține calorii are, de asemenea, un efect contraproductiv asupra pierderii în greutate pe termen lung.

Cum să slăbești în timpul alăptării

Când alăptați, ardeți în jur de de calorii pe zi. S-a demonstrat că majoritatea femeilor își pierd greutatea corporală postpartum ca urmare, chiar și fără dietă. Trebuie să mănânci suficient purtați o pungă de gunoi pentru a pierde în greutate a absorbi suficiente calorii și să urmezi o dietă sănătoasă.

Deși studiile nu arată o legătură clară între consumul de suficiente calorii în timpul alăptării și producția de lapte, consumul de prea puține calorii vă poate dăuna sănătății și poate contribui la oboseală. Consumul de mese și gustări în mod regulat previne foamea și face mai ușor să controlați ceea ce mâncați.

Înțelegeți rolul apei

Dacă îți este prea foame, vei ajunge să optezi pentru produse alimentare ușoare și rapide în locul unei alternative sănătoase. Dacă nu luați suficiente calorii, corpul dvs. Acest lucru poate fi contraproductiv pentru pierderea în greutate. Păstrați la îndemână gustări sănătoase.

  • Monitorizați sănătatea comunității dvs.
  • Pierderea în greutate același lucru
  • Piicile pot fi infectate cu o varietate de viermi, cum ar fi viermi rotunzi, viermi viermi, tenii și filarioze.
  • Luați în considerare performanța dvs.

Consumul de ceva gustos între mese, cum ar fi nuci, mere sau batoane de morcov, este o modalitate excelentă de a reduce foamea. Mamele care alăptează, indiferent dacă lucrează acasă sau departe de casă, nu au prea mult timp liber. Prin urmare, este o idee bună să vă pregătiți gustările sănătoase în avans, dacă aveți timp liber. Păstrați la îndemână gustările sănătoase în timp ce vă alăptați copilul. Apoi stai liniștit o vreme, făcând din acesta momentul perfect pentru a ronțăi între ele.

Păstrați gustări care nu se strică, cum ar fi nuci și fructe uscate, în poșetă sau în punga pentru scutece sau în mașină, în deplasare. Spălați toate fructele și legumele. Spălați produsele proaspete sub apă curentă chiar înainte de a le mânca, tăia sau găti. Nu este nevoie să utilizați săpun sau alte produse comerciale de rufe.

Scopul de a pierde în greutate pe o perioadă mai lungă de timp. Este recomandabil să așteptați cel puțin 2 luni întregi după naștere înainte de a pierde în greutate în mod activ. În acest timp vă puteți deprinde obiceiul de a mânca sănătos și de a evita pe cât posibil mâncarea nedorită. Odată ce această perioadă a trecut, este mai bine să slăbești încet, dar sigur, mai degrabă decât rapid.

purtați o pungă de gunoi pentru a pierde în greutate pierderea grăsimilor din orașele gemene

O jumătate de kilogram pe săptămână este un obiectiv rezonabil. Evitați dietele la modă, curățările, produsele pentru scăderea în greutate, medicamentele pentru arderea grăsimilor, produsele dietetice pentru tablete și suplimentele naturale. Aceste lucruri pot prezenta riscuri pentru oricine, în special pentru cineva care alăptează. Studiile arată că, dacă slăbești prea repede, exerciți o presiune suplimentară asupra sistemului tău cardiovascular.

Nașterea și alăptarea cer deja foarte mult de la corpul tău, așa că nu pune presiune suplimentară asupra corpului tău.

Monitorizați sănătatea comunității dvs. aici

Când prăbușiți dieta, corpul pierde în principal mușchi și apă în loc de grăsime. Acest lucru face mai dificilă menținerea greutății decât dacă pierdeți în greutate pe o perioadă mai lungă de timp. Fii răbdător. Pierderea în greutate după naștere este diferită de la femeie la femeie. Ar trebui să vă priviți pierderea în greutate ca pe un stil de viață sănătos pe termen lung și nu ca un obiectiv imediat.

Nu ar trebui să vă pierdeți inima dacă nu pierdeți kilogramele așa cum a fost planificat. Puteți pierde rapid câteva kilograme în primele câteva săptămâni după naștere, dar amintiți-vă că nu toate kilogramele vor dispărea atât de ușor.

purtați o pungă de gunoi pentru a pierde în greutate metal corp slim smartphone

Nu vă așteptați la rezultate imediate. Poate dura mai mult de un an pentru a pierde din greutatea pe care ați câștigat-o în timpul sarcinii. Pierderea kilogramelor de sarcină necesită timp, cu excepția cazului în care sunteți o celebritate cu un antrenor personal, un dietetician și o bona care locuiesc cu dvs. Unelor femei le este foarte greu să slăbească în timpul alăptării, dar pierd mai mult în greutate odată ce se opresc.

Acest lucru se poate datora lipsei de rutină și de somn, ceea ce face mai ușor să mâncați excesiv. Corpul dumneavoastră produce, de asemenea, hormonul prolactină în timpul sarcinii și când alăptați, ceea ce stimulează producția de lapte.

Unele studii arată că, dacă produci mai multă prolactină, metabolismul tău se poate confunda. Când vă gândiți cât de multă greutate doriți să pierdeți, rețineți că, de obicei, veți avea 1,5 kg suplimentari de țesut în sâni în timp ce alăptați.

purtați o pungă de gunoi pentru a pierde în greutate cum arată culturistul grăsimilor

Partea 2 din 4: A face alegeri sănătoase Alegeți alimente cu valori nutriționale ridicate. Încercați să evitați alimentele foarte procesate sau care conțin doar carbohidrați, cum ar fi pâinea albă, orezul alb, prăjiturile și dulciurile. Acest lucru vă permite să pierdeți în greutate fără a risca deficiențe nutriționale.

Sursele bune de fier includ produse din cereale integrale, legume cu frunze întunecate și citrice. Ouăle și produsele lactate, cum ar fi carnea slabă, produsele din soia și înlocuitorii cărnii, legumele, linte, semințe și cereale integrale conțin proteine. Pentru calciu consumați produse lactate sau legume verde închis.

Mai multe articole

Acum veți găsi și produse îmbogățite cu calciu precum sucuri de fructe, cereale, lapte de soia, iaurt și tofu. Evitați alimentele foarte procesate, alimentele grase, zahărul și cofeina. Nu numai că vei pierde în greutate, dar o dietă mai sănătoasă va îmbunătăți și valoarea nutritivă a laptelui tău. Mancarea nedorita si mancarea rapida ofera in principal calorii goale care nu iti ofera energia necesara pentru a avea grija de tine si de bebelusul tau. În general, este mai bine pentru dvs. Înlocuiți aceste calorii grase cu alimente care au mai puține grăsimi, dar mai multe proteine.

Aveți grijă la zaharurile ascunse în sucurile de fructe și băuturile răcoritoare care oferă calorii suplimentare fără valoare nutritivă. Multe băuturi răcoritoare conțin, de asemenea, cofeină, din care puteți bea mai puțin de 2 sau 3 căni pe zi. A bea mai multă cofeină poate perturba obiceiurile de somn ale bebelușului și ale voastre. Urmăriți-vă progresul. Există modalități creative de a urmări progresul pe care îl faceți în pierderea în greutate.

Picioare subtiri - cum sa se ingroase?

Un grafic care vă prezintă greutatea vă poate ajuta să vedeți cât ați slăbit într-o zi, săptămână, lună și chiar un an. Creați-vă propria diagramă cu Excel. Aici puteți procesa cele mai relevante informații. Descărcați o diagramă de slăbire. Există diferite tipuri de diagrame pe care le puteți găsi rapid online. Le puteți găsi și imprima gratuit. Există și alte tipuri de diagrame online pentru a urmări măsurătorile corpului. Puteți compila propriul grafic pe baza a ceea ce sugerează alte persoane.

Dacă doriți să vă graficați progresul în fiecare zi, cântăriți-vă la aceeași oră a zilei. Amintiți-vă că cântăriți cel mai puțin dimineața când vă treziți.

purtați o pungă de gunoi pentru a pierde în greutate modalitatea de siguranță pentru a lua arzătoare de grăsime

Puteți deveni rapid obsedat de greutatea dvs. Prin urmare, fii rezonabil și nu te cântări mai mult de o dată pe zi. De asemenea, nu vă frustrați de greutatea dvs. Încercați să vă detensionați. Un nou copil aduce stres, dar încercați să țineți stresul la distanță cât mai mult posibil. Stresul poate interfera cu pierderea in greutate.

Când sunteți stresat, corpul dumneavoastră produce cortizol, care vă crește pofta de mâncare și vă face să mâncați mai mult. Pentru a reduce stresul, notează-ți sentimentele și frustrările în timpul zilei, astfel încât să nu te țină treaz noaptea. Păstrați un jurnal al experiențelor dvs. Vorbește despre sentimentele tale.

purtați o pungă de gunoi pentru a pierde în greutate ghidajele de pierdere a grăsimilor

Manhattan pierderea în greutate gândurile cu partenerul tău sau cu un prieten sau persoana iubită în care ai încredere. Discutați cu alte mame online sau personal despre provocările de a avea un copil. Încercați să vă concentrați asupra momentelor bune cu bebelușul dvs.

Amintiți-vă că bebelușul dvs. Întreabă pentru ajutor. Dacă sunteți copleșit de responsabilitățile maternității și alăptării, obțineți ajutor. Asigurați-vă că partenerul dvs. Roagă-i pe bunici să aibă grijă de copiii mai mari sau să gătească.

Exercițiu pentru picioare

Partea 3 din 4: Rămâneți activ Faceți exerciții cardio în mod regulat. Un exercițiu simplu, cum ar fi mersul cu putere, vă poate ajuta să vă gestionați greutatea rapid și eficient, inclusiv stomacul.

Există mai multe moduri distractive de a rămâne activ în timp ce ai grijă de copilul tău. Puteți să mergeți sau să faceți jogging în timp ce vă împingeți bebelușul în cărucior în cartierul în care locuiți. În acest fel, combinați sportul cu o plimbare pentru bebelușul dvs.

Există multe cărucioare cu care poți să faci mișcare. Unele sunt concepute pentru a merge repede, altele sunt concepute pentru a merge rapid. Alege unul care să se potrivească nevoilor tale. Dacă nu-ți place să împingi toată greutatea, poți cumpăra și un purtător pentru copii sau o folie pe care o poți folosi pentru a ieși afară cu bebelușul tău. Faceți din sesiunile de antrenament cardio un eveniment social.