Vreau sa slabesc sa dau burta jos. Alex Healthy


Stresul poate produce ronţăieli compulsive. Prin creşterea bruscă a glicemiei se favorizează stocarea grăsimilor pe abdomen.

Pierderea grăsimii din acestă zonă poate fi un proces dificil și de lungă durată, dar în rândurile de mai jos vă ofer câteva principii eficiente pe care le folosesc și eu în colaborarea cu clientele mele, iar implementând unele dintre ele, cu siguranță vă vor ajuta: Îmbunătățește-ți alimentația.

Gătește sănătos fiert, la cuptor și consumă cu preponderență alimente naturale. Elimină zaharul.

Cum Dam Burta Jos

Hidratează-te suficient și consumă doar băuturi cu zero calorii. Elimină glutenul, chiar dacă nu ești diagnosticat cu intoleranță la gluten, toate produsele făinoase au indicele glicemic mare, cresc brusc nivelul de zahăr în sânge.

Curios, hilar, sau cum vrei sa-i spui, este ca, in sala, burtosii si supraponderalele se opintesc sa faca abdomene sau alte exercitii de tonifiere a abdomenului, de exemplu plank — de care a vorbit Ina. Cert si, in acelasi timp, trist, este ca romanii se indreapta cu pasi repezi catre obezitate generalizata, din pricina cresterii consumului de junk food, a cerealelor ultra-procesate, a alimentelor cu indice glicemic urias produse in stil industrial in asa-zise companii din industria alimentara orientate exclusiv catre castig. Dau burta jos facand abdomene? NU Da, ai citit bine. Realizarea de exercitii pentru abdomen crunch, plank, yoga etc.

Introdu in alimentație condimente care îmbunătățesc sensibilitatea la insulina ca: scorțișoară, turmeric, oțet artizanal, oțet de mere, ierburi aromatice. Adaugă in dieta zilnică alimente antiinflamatorii precum: fructe de padure, ananas, țelină, broccoli, varză, anghinare, avocado, ciuperci, semințe de in, cânepa și, bineînțeles, pește oceanic sălbatic.

vreau sa slabesc sa dau burta jos

Coboară nivelul de stres. Stresul te poate face să câștigi grăsime în zona abdomenului prin creșterea cortizolului și obosirea glandelor suprarenale, astfel, pentru a-l coborî, poți încerca suplimente cu plante adaptogene, meditație, yoga sau tehnici simple de respirație.

vreau sa slabesc sa dau burta jos

Începe un program de exerciții fizice care să combine exerciții funcționale, exerciții cu greutăți și exerciții de tip cardio. Consumă alimente cu proprietăți probiotice murături, pește marinat, măsline, borș, ceai kombutcha etc — în afara de faptul că au proprietăți benefice pentru sănătatea intestinală și creșterea imunității, — mai multe studii au aratat că diferite tipuri de bacterii joacă un rol în reglarea greutății și că un echilibru optim poate ajuta pierderea în greutate, inclusiv a grăsimii din zona burții.

vreau sa slabesc sa dau burta jos

Fă o plimbare pe jos în fiecare zi. E cunoscut faptul că traficul și locurile de parcare sunt probleme cu care ne confruntăm zilnic, așa că mersul pe jos poate fi o soluție, acesta arde calorii, și un studiu făcut pe femei obeze spune că un program de mers timp de 50 minute, 3 zile pe săptămână, a scăzut în mod semnificativ grăsimea viscerală. Introdu în rutina ta de antrenament exerciții tip plank planșăeste cunoscut faptul că exercițiile care formează vacuum în zona abdominală, sunt eficiente pentru tonifierea acestei zone.

Fii perseverent, este nevoie de timp să scapi de acea grăsime vreau sa slabesc sa dau burta jos din zona abdomenului, pune în aplicare principiile de mai sus, fă sport, și mai devreme sau mai târziu, rezultatele vor veni sigur! Vizualizări: 5.

vreau sa slabesc sa dau burta jos