Dont mâncați târziu pentru a pierde în greutate


Cum să câștigi greutate Enciclopedie Enciclopedie În timp ce toată lumea pare ă fie obedată de a pierde în greutate, unora le ete greu ă creacă în greutate într-un mod igur și ănăto.

Din fericire, matematica nu ete greu de în Conţinut: Etapa În timp ce toată lumea pare să fie obsedată de a pierde în greutate, unora le este greu să crească în greutate într-un mod sigur și sănătos. Din fericire, matematica nu este greu de înțeles. Schimbați ora la care mâncați și ce mâncați, astfel încât să consumați mai multe calorii în ziua respectivă.

Construiți mușchi cu exerciții fizice și nu uitați să gustați înainte și după exercițiu. Dacă mai aveți probleme pentru a vă mări scala, discutați cu medicul sau nutriționistul pentru a vedea dacă există alte probleme de sănătate. Adăugați grăsimi, cum ar fi uleiul sau untul în farfuria ta pentru a o face și mai densă în energie ".

Oferiți gustări sănătoase cu conținut ridicat de grăsimi acasă. Grasimile sanatoase sunt o parte importanta a dietei tale, iar gustarile sunt un mod sanatos de a-ti gestiona greutatea.

Este posibil să obțineți un stomac plat într-o săptămână?

Mănâncă nuci, semințe și unt de arahide. Încercați brânză și pocnitoaresau fructe uscate și iaurt complet. Poti sa adaugi humus dacă există pe pâine sau legume, din belșug tahini și ulei de măsline. Măslinele și brânza sunt grozave dacă doriți ceva savuros. Salvați o varietate de gemuri bogate în calorii și răspândiți ca gustări. Aduceți niște crackers de arahide pentru a vă satisface foamea când ieșiți.

7 TEHNICI PSIHOLOGICE PENTRU A PIERDE îN GREUTATE - SĂNĂTATE -

Bea lapte și alte băuturi bogate în calorii. Apa este minunată, dar îți poate plictisi pofta de mâncare. Dacă doriți să beți cu masa, încercați să faceți parte din program. Deci, alege lapte, periuţă, și scutura. Alegeți laptele complet dont mâncați târziu pentru a pierde în greutate în locul celui degresat. Puneți untul de arahide sau pulberea de proteine periuţă și scutura. Laptele vegetal precum laptele de arahide și laptele de nucă de cocos pot fi de asemenea îngrășate și delicioase.

Încercați băuturi tradiționale hrănitoare din întreaga lume.

dont mâncați târziu pentru a pierde în greutate

Exemplu, chefir, horchata, chia fresca, Lassi, misugaru, și telba. Cu toate acestea, desigur, aceasta este doar o referință, întrucât este în mare măsură indisponibilă în Indonezia. Bea apă și băuturi scăzute de calorii după ce ai mâncat. Obțineți cerințe de proteine. Proteinele sunt foarte importante pentru creșterea în greutate.

Fi onest cu tine insuti

Carnea roșie vă poate ajuta, mai ales dacă încercați să construiți mușchi. Somonul conține calorii și grăsimi sănătoase. Iaurtul este bogat în proteine. Peștele gras, în afară de somon, ajută, de asemenea, la creșterea în greutate. Depozitați sardinele și conservele din dulapul din bucătărie. Mănâncă legume grele.

1. Nu treceți peste micul dejun

Nu vă completați doar cu țelină și legume suculente, mâncați legume care conțin multe calorii. Avocado conține grăsimi sănătoase și poate fi utilizat în multe tipuri de alimente. Legumele cu amidon precum cartofii, cartofii dulci, napii și porumbul vă pot ajuta, de asemenea, să câștigați în greutate.

Fructe ca banana, afine, strugurii și mango pot furniza, de asemenea, calorii și fibre. Alege paine integrala Paine, paste si biscuiti de cereale integrale ofera mai multi nutrienti si calorii decat boabele rafinate.

Bucurați-vă de pâine cu unt, ulei de măsline, unt de arahide, avocado sau tahini și dragă. Nu uitați de desert. Deși nu ar trebui să te bazezi pe dulciuri, gustarea ocazională dulce este bine.

dont mâncați târziu pentru a pierde în greutate

Nu-ți fie frică să te lași cu torturi sau înghețată. Dacă îți dorești desert în fiecare seară, încearcă porții mai mici și opțiuni mai sănătoase, cum ar fi ciocolata neagră, iaurt complet gras, plin de fructe și granola, amestec de trasee amestec de nuci, fructe uscate, cereale și ciocolată sau prăjituri cu cereale integrale. Mănâncă mai des. Dacă sunteți subponderal, s-ar putea să vă simțiți plin de repede.

Încercați să o depășiți mâncând mai des. Încercați să mâncați de ori pe zi, nu doar de trei ori. De asemenea, gustați între timp. Mâncați încă o dată sau luați o gustare la culcare. Mâncarea înainte de culcare te poate ajuta să crești în greutate.

dont mâncați târziu pentru a pierde în greutate

Partea 2 din 3: Construiți masa musculară Construiți mușchi cu antrenament de forță. Mușchiul cântărește mai mult decât grăsimea.

Mănâncă mai puțin carbohidrați

Deci, greutatea ta va crește construind mușchi. Faceți antrenament de forță cel puțin de două ori pe zi.

Puteți exercita acasă făcând ronțăit, fandare, și Genuflexiune. Ridicați greutăți, exersați cu clopot de ceainic și o bilă de terapie sau utilizați o curea de rezistență. Meniu de slabit mihaela bilic aveți un membru la o sală de gimnastică, vă puteți antrena pe mașini.

Luați o clasă de pilates.

8 MODURI DE A PIERDE îN GREUTATE FĂRĂ O DIETĂ STRICTĂ - DESPRE TOT -

Luați o clasă sau vizionați un videoclip cu exerciții înainte de a începe o nouă formă de exercițiu. Amintiți-vă, opriți-vă când sunteți bolnav. Dacă cineva este bolnav, riscați să vă răniți. Faceți exerciții aerobice. Activitatea aerobă regulată nu va construi mușchi la fel de rapid ca antrenamentele de forță, dar vă va ajuta să vă echilibrați rutina de exerciții fizice.

Exercițiile cardiovasculare întăresc inima, tratează sau ameliorează afecțiunile cronice de sănătate, cum ar fi hipertensiunea arterială sau diabetul și vă oferă mai multă rezistență pe care să o treceți pe zi.

1. „Ești ceea ce mănânci”

Exemple de exerciții cardiovasculare sunt joggingul sau mersul pe jos, ciclismul, înotul sau drumeții. Dacă faceți exerciții aerobe și aveți dificultăți în menținerea greutății dvs. Mâncați înainte și după exercițiu. Mâncați mese mici sau gustări cu cel puțin o oră înainte de a face efort.

Dacă ați mâncat o masă mare, așteptați 3 - 4 ore înainte de a face efort. Exemple de gustări după antrenament care sunt bune pentru dvs. Întâlnește-te cu un antrenor personal. Dacă nu ați găsit un program de exercițiu care funcționează, un antrenor personal vă poate ajuta. Acestea vă pot ghida prin exerciții sau programe specifice. Căutați un antrenor la sală. De obicei, ei sunt acolo și oferă uneori reducere la consultare la prima vizită.

dont mâncați târziu pentru a pierde în greutate

Vorbeste cu un instructor despre greutatea si obiectivele tale. Spune-le că ești interesat să crești în greutate. Partea 3 din 3: Creșterea în greutate a modului sigur Câștigarea greutății încet. O astfel de creștere rapidă nu este nici sănătoasă, nici posibilă.

Dacă mănânci prea mult, te vei simți inconfortabil și îți poate afecta sănătatea.

dont mâncați târziu pentru a pierde în greutate

Nu supraalimentați, opriți-vă când sunteți plini. Dacă vă îngrijorează că nu mâncați suficient, adăugați câteva gustări mai târziu. Obțineți obiective de creștere în greutate cu medicul, nutriționistul sau antrenorul personal. Realist, puteți câștiga 0,5 până la 1 kg de greutate musculară pe lună dacă vă dont mâncați târziu pentru a pierde în greutate și faceți exerciții fizice.

Puteți urca mult mai mult, dar va fi un amestec de mușchi și grăsime. Creșterea în greutate sănătoasă este de numai 0,5 până la 1 kg pe săptămână. Dacă nu vă place să ridicați greutatea, puteți câștiga kg de mușchi și grăsime pe lună. Evita mâncare proastă. Deși calorii în plus vor fi mai ușor de obținut prin mâncare mâncare proastă, sănătatea ta va fi vătămată.

Cel mai bine este să vă concentrați pe pregătirea propriilor mese dacă aveți timp. Dacă urăști gătitul sau ești prea ocupat, găsește modalități sănătoase de a mânca afară. Căutați restaurante sau locuri unde să mâncați ingredientele din listă.

Există vreun avantaj în postul de a pierde în greutate?

Dacă vă place să gătiți, dar sunteți mereu ocupat în zilele de săptămână, încercați să faceți o mulțime de mese deodată în weekend pentru a vă aproviziona. Unele dintre ele pot fi înghețate la frigider dacă nu doriți să le facă rău. De regulă, evitați mâncarea prăjită, gustările zaharoase, sodele și bomboanele. Vorbeste cu medicul sau nutritionistul. Dacă pierdeți în greutate, discutați cu medicul dumneavoastră.