Mese care ajută la pierderea în greutate, Rețete pierdere in greutate


CUM SĂ PREPARI MASA PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE, CA UN PROFESIONIST - MÂNCAT SĂNĂTOS - 2021

Tu ce crezi? Acest lucru sună în special atunci când vine vorba de dietă. Atunci când nu ne gândim la ceea ce vom mânca în timpul zilei, rămânem cu ceea ce este convenabil sau aproape în apropiere vin. Și rezultatul final? Avem probabilitatea să depășim și să supraîncălzim în timp ce nu obținem nutriție de calitate. Iată care sunt sfaturile și secrete din partea celor care vă ajută să vă atingeți obiectivele. Pune supa pe meniu Care este o masă ușoară, care mese care ajută la pierderea în greutate bine și poate ajuta la pierderea în greutate?

Un singur cuvânt: ciorbă! În orice moment al anului, ciorba este un câștigător de pierdere în greutate pe care doriți să îl păstrați în meniul dvs. De fapt, consumul de ciorbă vă poate ajuta să vă gestionați greutatea și să vă micsorați talia.

Vara mergeți la supe reci ca gazpacho, iar iarna valorificați umplerea de legume precum napi, dovlecei și cartofi. Credit: M. Măriți volumul Încurcați-vă plin, ridicând volumul. Nu numai că consumul de legume în plus vă va face să simțiți că veți mânca mese complete, dar va crește și conținutul de fibre și nutrițional.

Și acest lucru vă poate face simțiți-vă mai plin și nu sunt atât de lipsiți. Încingeți câteva dovlecei mese care ajută la pierderea în greutate făina de ovăz de dimineață nu veți gusta nici măcarsau amestecați bucățile de conopidă în orezul dvs. În loc să mâncăm porții minuscule de mâncare, gândiți-vă la modalități de a crea volum fără a adăuga o tonă de calorii în plus", recomandă Samantha Shorkey de Jacked pe Beanstalk.

Nu te lăsa întotdeauna de ceea ce știi În timp ce păstrarea preparatului simplu poate fi crucială pentru atingerea obiectivelor dvs. Cheia este să adăugați varietate fără a complica lucrurile. Experimentează cu diferite condimente; adaugă aromă fără a adăuga calorii.

Trage pentru trei Crezi că planificarea mesei trebuie să însemne pregătirea timp de o săptămână la un moment dat? Mai gandeste-te.

Cel mai bine este să mâncați alimente cât mai proaspete; atunci când veți obține cele mai multe substanțe nutritive. Prepararea mâncărurilor de două ori pe săptămână nu vă permite doar să mâncați alimente când sunt mai proaspete, dar vă oferă, de asemenea, șansa de a face un check-in săptămânal pentru a evalua dacă planul dvs. Întrebați-vă cum v-ați simțit în cele trei zile și apoi puteți face ajustări la următoarele Preparat de masă pe baza asta.

Bolnav de broccoli? Treceți la fasole verde. Economisiți timp prin tăierea colțurilor Când ești prea ocupat, tăiați colțurile pentru a economisi ceva timp. Nu puteți greși niciodată cu o salată sau un smoothie", spune Samantha Shorkey de Jacked pe Beanstalk. De asemenea, puteți cumpăra fructe și legume prealabile pentru gustare pe parcursul săptămânii. Tăiați la dimensiunea dorită și depozitați în porțiuni cu o singură porție într-o pungă de congelator.

Când a venit momentul să faceți un smoothie, nu trebuie decât să scoateți o pungă din congelator, adăugați pulbere lichidă și proteică dacă mergeți pe traseul respectiv și amestecați.

Pierde în greutate fără să ții dietă

Puteți utiliza același borcan pentru a vă bea smoothie-ul", adaugă Nguyen. Tăiați-le la dimensiunea dorită și depozitați în porții cu o singură porție într-o pungă de congelator. Când a venit momentul să faceți un smoothie, trebuie doar să scoateți o pungă din congelator, adăugați pulbere lichidă și proteică dacă mergeți pe traseul respectiv și amestecați. Iar organizarea este esențială dacă vei avea succes.

De aceea îmi place să fac asta înainte de timp.

mese care ajută la pierderea în greutate nlp pentru sfaturi de pierdere în greutate

Porțiuni adecvate sunt mari Componenta de a avea succes în călătoria dvs. Îmi place să îmi scot mesele în noaptea precedentă. Astfel, totul este gata să meargă la frigider, ca să pot să-l iau. Îmi place să îmi scot mesele cu o seară înainte.

mese care ajută la pierderea în greutate accu pierdere în greutate smithtown ny

În acest fel, totul este gata să meargă la frigider, ca să pot să-l iau și să plec. Strategiați locația de stocare După ce ați pregătit, planificați-vă strategia de stocare.

Păstrează-le în fața frigiderului, nu umplute în spatele prânzurilor și cinelor tale preplătite. Veți avea mai multe șanse să apucați legumele dacă nu sunt nu este ascuns în spatele altor alimente.

Planul de masă pentru o dietă cu un câștig în greutate

Gustare Squelch-Prep Dacă încercați să slăbiți, este posibil să fie nevoie să pregătiți pentru pregătirea mesei. Pregătiți un recipient cu legume feliate morcovi, ardei, castraveți, etc. Poti să bei apă sau ceai. Distribuie cu masele Două pot fi mai bune decât unul, mai ales când vine vorba de obiective de scădere în greutate.

Noile cercetări arată că responsabilitatea externă este crucială pentru femei atunci când încearcă să slăbească.

  • Planul de masă pentru o dietă cu un câștig în greutate
  • Dieta Optavia poate ajuta la pierderea în greutate? - Pierdere În Greutate
  • Pierderi ajutoare în greutate

Deci, dacă pregătești masa, împărtășește-l cu cercul tău social. Nu numai că postările dvs.

10 Sfaturi pentru a Slabi FOARTE MULT!

Tratează-ți masa cu necazurile Când ne planificăm pregătirea pentru masă, accentul se pune deseori pe prânz și cină. În mod similar, să ai gustări sănătoase la îndemână te poate ajuta să eviți să ajungeți la calorii goale de la distribuitorul automat, atunci când lovitura de amiază lovește.

mese care ajută la pierderea în greutate transformări pierdere în greutate reno nv

Infuzează-ți apa Știm că a rămâne hidratat este un instrument de pierdere în greutate, dar uneori apa simplă poate deveni un pic plictisitoare. Gândește-te la fructe de pădure amestecate și mentă sau pepene și pepene galben. Investește în Instrumente de bucătărie Știm că prepararea de masă vă pregătește pentru un succes în pierderea în greutate, dar dacă nu vă bucurați de procesul sau dacă devine prea intensiv în forță de muncă, va fi mai greu să vă respectați.

Evitați acest lucru investind în instrumentele potrivite. Unul dintre cele mai importante instrumente? Veți economisi atât de mult timp în comparație cu încercarea de a aborda produsele cu un cuțit mic", recomandă Allison Schaaf, MS, RD, fondatorul site-ului de planificare a mesei PrepDish.

Faceți o listă Primul pas în pregătirea mese care ajută la pierderea în greutate este să vă faceți lista de alimente.

Și uneori adaug chiar și citate motivaționale care să mă ajute să mă concentrez pe mâncare pentru sănătate. Cumpărarea în vrac - cereale integrale, fructe uscate, nuci, linte etc.

În prezent, prepariți masa? Câte zile în avans plănuiești? Care sunt câteva dintre cele mai bune sfaturi ale tale? Împărtășește-ți gândurile în secțiunea de comentarii de mai jos!