Se așează să ardă grăsimea coapsei


Exerciții 18 exerciții simple și mai bune pentru a reduce rapid grăsimea coapsei Cu toții avem părți ale corpului care nu ne plac, fie forma acestuia, cât de grase sunt. Pentru mulți bărbați și se așează să ardă grăsimea coapsei de toate vârstele, coapsele groase sunt una dintre cele mai semnificative probleme.

Dacă sunteți îngrijorat de purtarea perechii preferate de blugi, deoarece simțiți că coapsele sunt grase, nu vă mai faceți griji!

norcal pierdere în greutate san ramon

Tot ce trebuie să faceți este să vă hotărâți și să încercați câteva dintre exercițiile rapide și practice pentru a reduce grăsimea coapsei. Puteți efectua aceste exerciții fără niciun echipament și în confortul propriei case. Exerciții eficiente pentru a pierde grăsimea coapsei: Iată cele 18 exerciții ușoare și mai bune pentru a reduce grăsimea coapsei acasă.

Aruncă o privire și alege unul care ți se potrivește cel mai bine.

Arzător de grăsimi venin

Ridicarea picioarelor: Ridicarea picioarelor este o modalitate simplă, dar eficientă, de a pierde grăsimea în coapse, de a le tonifica și de a le face să pară mai slabe. Se poate face rapid doar cu un covor de yoga.

Cum se face: Dormi cu spatele pe podea și cu mâinile în lateral. Ridicați încet ambele picioare, formând un unghi de 90 de grade între picioare și podea. Încearcă să rămâi în postură câteva secunde. Aduceți picioarele înapoi în poziție de odihnă.

Cum să pierdeți rapid grăsimea coapsei: 11 sfaturi interioare pentru îndepărtarea grăsimii coapsei

Repetați procesul de 10 până la 15 ori. Burpees: Burpees este un proces în patru etape care ajută la arderea excesului de grăsime în coapse; De asemenea, vă permite să vă mențineți un corp sănătos și în formă.

Cum se face: Stai drept cu mâna pe partea ta. Mutați-vă încet într-o poziție genuflexivă, așezând mâinile pe pământ. Ține brațele întinse și dă-ți picioarele înapoi, formând o poziție de scândură. Reveniți încet în poziția ghemuit. Acum ridică-te de postura ghemuit. Repetați procedura de 10 până la 15 ori. Cercuri de picioare: Acest lucru este similar cu se așează să ardă grăsimea coapsei picioarelor, cu excepția faptului că rotiți picioarele într-o poziție circulară.

Mișcarea circulară face grăsimea să ardă mult mai repede. De asemenea, vă ajută să vă tonificați picioarele care devin leneșe după pierderea în greutate. Cum se face: Dormi pe salteaua de yoga cu spatele pe podea. Așezați mâinile pe laturi cu palmele îndreptate spre sol. Acum ridicați încet picioarele împreună dintr-o parte și treptat spre centru și apoi spre cealaltă parte a corpului și apoi încet în jos, formând un cerc complet.

pierde greutatea dr oz

Faceți-o de 10 până la 15 ori. Jacks-uri: Jacks-urile sunt un alt mod simplu de a pierde toate flaconele inutile din coapse. De asemenea, vă îmbunătățește agilitatea corpului și este o sesiune excelentă de antrenament. Este unul dintre exercițiile simple de reducere a grăsimii coapsei.

18 exerciții simple și mai bune pentru a reduce rapid grăsimea coapsei

Cum se face: Stai drept cu picioarele unite și cu mâinile în lateral. Îndoiți ușor genunchii și săriți cu mâna în sus. În timp ce săriți, nu uitați să vă mișcați picioarele la lățimea umerilor. Salt înapoi în poziția inițială. Repetați procesul de 15 până la 20 de ori.

Cel mai bun exercițiu pentru a pierde grasimea coapselor rapid

Step-Ups: Este un exercițiu de întindere care se poate face cu ajutorul unui scaun simplu. Ajută la întărirea mușchilor coapsei prin arderea excesului de grăsime. De asemenea, vă permite să obțineți un corp inferior tonifiat.

Cum se face: Stai drept cu ambele picioare împreună și cu mâinile în lateral. Așezați piciorul drept pe scaunul treptelor, aplicând presiune pe piciorul drept pentru a plasa piciorul stâng împreună cu piciorul drept.

Reveniți mai întâi la poziția inițială cu piciorul drept și alăturat de piciorul stâng. Încercați să faceți 15 cu piciorul drept în plumb, urmat de piciorul stâng. Comutator aleatoriu lateral: Este un exercițiu care vizează toți mușchii din partea inferioară a corpului, făcându-i în formă, tonifiați și slabi.

De asemenea, ajută la îndepărtarea grăsimii de pe coapse. De asemenea, îmbunătățește echilibrul general și agilitatea corpului tău. Este unul dintre exercițiile eficiente de reducere a grăsimii coapsei. Cum se face: Stați în picioare, cu picioarele depărtate și mâinile atârnate pe părți. Ridicați genunchii cât mai sus posibil, efectuând două-trei amestecuri pe fiecare parte.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

În timpul ultimului amestec, încercați să aterizați pe piciorul exterior în timp ce ridicați genunchiul piciorului interior. Repetați procesul de cealaltă parte a piciorului.

StairMaster Stepmill: Este un aparat de fitness sau dispozitiv care poate fi instalat acasă sau poate fi găsit cu ușurință în multe săli de sport disponibile pe piață la prețuri rezonabile. Este un dispozitiv staționar care are trepte care permit persoanei care îl folosește să ofere toate beneficiile dacă ar urca trepte.

cea mai bună aplicație de scădere în greutate iwatch

Puteți decide viteza cu care se deplasează pașii și se poate seta și durata. Funcționează cel mai bine în tonificarea mușchilor corpului inferior, în special a mușchilor coapsei, și este bun pentru antrenamentul cardio mediu. Antrenament cu banda de alergare: Unul dintre echipamentele casnice la modă și la modă disponibile este banda de alergat. Oferă corpului tău un antrenament aerob mult necesar și te ajută să intri într-o nouă rutină de exerciții. Puteți începe cu mersul pe jos simplu, se așează să ardă grăsimea coapsei puteți seta viteza și timpul pe care le puteți găuri.

pierderea în greutate schimbarea formei corpului

Vă permite să pierdeți toate caloriile inutile și vă ajută să pierdeți în greutate în partea inferioară a corpului, în special pe coapse. Funcționează pentru oameni la orice nivel de fitness. Ciclism: Cui nu iubește ciclismul? Fiecare dintre noi are amintiri plăcute despre mersul pe bicicletă în copilărie. Știai însă că aceeași activitate distractivă te poate ajuta să pierzi grăsime?

Mișcarea pedalării picioarelor are un efect mare asupra grăsimii din mușchii coapsei și vițeii. Astfel, îi face strânși și tonifiați. Luați-vă ciclul sau închiriați unul și începeți să pedalați; puteți vedea efectul în câteva săptămâni. Intindere fluture: Una dintre întinderile simple și eficiente care afectează coapsele și șoldurile este întinderea fluture. Mișcarea este în așa fel încât să pună presiune pe mușchii coapselor și picioarelor, ajutându-i să piardă flaconul suplimentar. Cum se face: Așezați-vă pe un covor cu spatele drept.

Îndoiți picioarele, îmbinându-vă tălpile.

Cum Arde Rapid Grăsimea

Aduceți tălpile spre interior cât mai mult posibil fără a vă forța. Acum mișcă-ți coapsele în sus și în jos ca un fluture. Repetați procesul de cel puțin 30 de ori și încercați să nu vă depășiți capacitatea. Făcut în mod regulat, mușchii coapsei vor deveni flexibili.

Ghemuit: Squats sunt o formă compusă de exercițiu care vizează mai mult de un mușchi din corpul tău, făcându-l util pentru pierderea în greutate. Îți face picioarele slabe și te ajută să tonifiezi partea inferioară a corpului și să arzi grăsimile mai repede. Squats sunt unul dintre cele mai bune exerciții pentru reducerea grăsimii coapsei. Cum se face: Stai drept cu picioarele depărtate, așezând mâinile în lateral.

Așezați mâinile paralele cu solul.

Capsule de ardere a grăsimilor

Îndoiți încet genunchii, făcând vițelul și femurul să fie perpendiculare unul pe celălalt. Țineți spatele drept tot timpul și țineți-vă în această poziție timp de 10 secunde. Ridicați-vă încet, ajungând la poziția inițială.

Repetați procesul de 30 de ori în seturi de zece. Nu uitați să faceți o pauză între 30 de secunde. Atingerea picioarelor în picioare: Această întindere ajută mușchii coapsei să se relaxeze și să ardă grăsimea inutilă, făcându-i tonifiați. De asemenea, are multe alte avantaje, cum ar fi asistarea tonifierii și a zonei abdominale. Cum se face: Stați în picioare, cu picioarele depărtate și cu mâinile laterale.

Pune mâinile în sus, întinzându-ți mușchii abdominali. Îndoiți încet talia în jos și atingeți degetele de la picior cu ambele mâini. Rămâneți în această poziție timp de cel puțin 10 secunde. Reveniți încet la postura în picioare. Repetați același lucru cu celălalt deget de la picior.

Făcând-o de zece ori pe fiecare parte pentru a arde toate grăsimile în plus.