Obiective macro pentru arderea grăsimilor. 3 chei pentru apelare în raioanele dvs. de Macronutrienți - Culturism


Pagina principala Cele 3 chei pentru numărarea raporturilor de macronutrienți Clădire?

Cum se folosește acest Keto Calculator

Doriți să pierdeți niște grăsimi? Ceea ce mănânci este la fel de important ca și modul în care te antrenezi. Creați-vă raportul obiective macro pentru arderea grăsimilor macronutrienți cu aceste sfaturi! Poate că v-ați simțit neclintit sau epuizat tot timpul sau vă așteptați la câștiguri care nu au apărut niciodată. Acest lucru este prea obișnuit. Adevărul este că, la fel cum fiecare are obiective diferite, fiecare trebuie să ia un drum diferit pentru a ajunge la corpul său ideal.

În caz contrar, creșterea masei slabe, pierderea grăsimilor nedorite și menținerea greutății obiectivului ar fi ușor - doar ajustați-vă caloriile și veți fi stabilit! Din păcate, nu este atât de simplu. Asta înseamnă că suntem condamnați cu toții să începem de la zero și să jucăm până când ne găsim drumul? Cu siguranta nu. Iată trei factori care vă pot ajuta să stabiliți un punct de plecare eficient pentru călătoria dvs. Factorul 1: Obiective de fitness Primul dvs.

În timp ce câștigurile de masă slabă pot apărea alături de pierderea de grăsime, niciun proces nu va avea loc pe deplin. De ce? Raporturile mai ridicate de carbohidrați sporesc câștigurile de masă slabă, în timp ce raporturile mai mici de carbohidrați tind să accelereze pierderea de grăsime.

Există modalități prin care puteți să vă deplasați treptat spre grăsimi și să construiți mușchi simultan, cum ar fi ciclul de carbohidrați, în care alternați fazele de construire a mușchilor cu carbohidrați mai mari cu perioade de carbohidrați mai mici pentru a încuraja arderea grăsimilor. Unele cercetări recente susțin, de asemenea, postul intermitent ca mijloc de a realiza atât pierderea de grăsime, cât și creșterea masei.

Cu toate acestea, rezultatele individuale variază în ambele cazuri și niciuna dintre acestea nu este o scuză pentru a nu lua în considerare macro-urile.

obiective macro pentru arderea grăsimilor

Indiferent de metoda pe care o alegeți, veți vedea câștiguri de masă mai pronunțate sau pierderi de grăsime mai rapide, dacă vă concentrați în primul rând pe un obiectiv principal la un moment dat. Acest lucru nu trebuie să fie extrem sau neplăcut pentru a funcționa, atâta timp cât rămâneți la aceste game tipice de macronutrienți.

Account Options

Deoarece hormonii sunt construiți din colesterol și alte molecule de grăsime, obținerea unei cantități mai mici decât aceasta poate suprima efectiv nivelurile normale de hormoni.

Acest lucru are, de asemenea, un efect negativ asupra funcțiilor corporale conduse de acești hormoni, inclusiv creșterea și dezvoltarea, metabolismul, reproducerea și starea de spirit.

Aportul scăzut de grăsimi poate afecta, de asemenea, absorbția vitaminelor solubile în grăsimi A, D, E și K. Și mai rău, dacă nu obțineți suficienți acizi grași esențiali, puteți crește riscul de cancer de colon, cancer de sân și cancer de prostată. Dar, după cum ți-ai putea imagina, nu orice sursă de grăsime o va face. Factorul 2: Tipul corpului Odată ce v-ați stabilit obiectivul principal de fitness, este important să țineți cont de tipul de corp.

Acest lucru vă va ajuta să determinați cât de bine tolerați carbohidrații și să stabiliți de unde trebuie să începeți în intervalele de mai sus.

Cum să obțineți toate beneficiile de ardere a grăsimilor ale mașinii eliptice - Sănătate -

Există trei tipuri generale de corpuri, multe persoane căzând undeva între ele. Chiar dacă ajungeți să determinați că sunteți undeva la mijloc, aceste categorii sunt utile pentru stabilirea unui reper nutrițional.

  • Tot ce trebuie să știți despre numărarea macro-urilor - Culturism - kalibaskogyerekvilag.ro
  • Simțiți arderea calorică Eliptica ar putea fi doar cea mai folosită - și folosită greșit - echipament din sala de sport.
  • FII UN UN TIP MACRO - Fit4Pro - Suplimente nutritive
  • Macro-urile sunt doar o parte a puzzle-ului Clădire?

Începeți cu tipul de corp cu care vă asemănați cel mai mult și modificați după cum este necesar. Ectomorf Un ectomorf este cel mai bine descris ca fiind subțire.

În mod caracteristic, au o structură osoasă delicată, umeri mici și piept și un metabolism rapid.

Macrocomenzile sunt doar o parte a puzzle-ului

Le este greu să se îngrașe și să mănânce. În plus, este ușor să se slăbească. Acestea tind să necesite un procent mai mare de carbohidrați pentru a preveni catabolismul muscular, precum și un aport mai mare de calorii în general. Recomandări de dietă:Ectomorfele ar trebui să se mențină la vârful de vârf al gamei de carbohidrați, între la sută din totalul caloriilor, în funcție de faptul că obiectivul este câștiguri în masă, întreținere sau pierderea de grăsime.

Mesomorf Un mezomorf este cineva care tinde spre a fi muscular. Sunt deseori tipuri puternice, atletice, cu corpuri musculare bine definite, umeri largi și structură osoasă densă. Mesomorfii au, în general, puține probleme în a câștiga mușchi sau a pierde grăsime, deși se vor îngrășa mai ușor decât ectomorfii. Se pot descurca cu un nivel moderat de carbohidrați datorită capacității lor ample de a stoca glicogenul muscular.

Creșterea în greutate se va întâmpla, totuși, dacă carbohidrații și caloriile sunt prea mari.

Controlul macro-urilor, secretul; o dietă bună - Eatologie

Niciun tip de corp nu este imun la o dietă proastă! Recomandări de dietă:Mesomorfii se descurcă bine în intervalul mediu pentru carbohidrați, între la sută din totalul caloriilor.

Pentru a acorda prioritate pierderii de grăsime, creșteți atât proteinele, cât și grăsimile în timp ce reduceți aportul de carbohidrați, cu cel mult 40 de calorii provenite din grăsimi. Au de obicei un corp rotund sau în formă de pară, membre mai scurte, o structură îndesată și un metabolism mai lent.

Obiectivele unei diete

Endomorfii se pot împrăștia multă mușchi, dar au și tendința de a transporta mai mult țesut adipos și, astfel, au o înclinație mai mare la depozitarea grăsimilor.

Deoarece excesul de carbohidrați din dieta endomorfului ajunge ca grăsime, un aport ridicat de carbohidrați le va face dificil să se slăbească sau să slăbească.

Puneți-vă la dispoziție planul Există la fel de multe teorii despre cum să slăbești, pe cât de multe kilograme trebuie pierdute, iar una dintre cele mai noi tendințe de slăbire implică un contor macro alimentar. Macro este prescurtarea pentru macronutrienți, dintre care există trei. Carbohidrații sunt un macronutrienți, la fel ca grăsimile și proteinele. Consumul lor în anumite procente este o modalitate de a planifica o dietă de slăbit.

Factorul 3: Sex Sexul este de obicei mai puțin pronunțat decât un obiectiv decât obiectivele sau tipul general de corp și este mult mai predispus la variații individuale. Cu toate acestea, este totuși important pentru tine să ții cont oarecum în timp ce lucrezi pentru a-ți găsi numărul ideal. În general, femeile sunt mai eficiente la arderea grăsimilor și mai puțin eficiente la arderea glicogenului stocat în mușchi.

Ca atare, pot fi capabili să opereze cu un aport mai mic de carbohidrați decât bărbații. Cercetările sugerează o varietate de motive pentru care femeile se bazează mai mult pe grăsimi pentru combustibil în timpul exercițiului, inclusiv: Estrogenul îmbunătățește producția de adrenalină, hormonul primar care stimulează lipoliza descompunerea acizilor grași.

obiective macro pentru arderea grăsimilor

Estrogenul favorizează eliberarea hormonului de creștere uman HGHcare inhibă absorbția carbohidraților și crește mobilizarea acizilor grași din țesutul adipos. Femeile au crescut fluxul sanguin către țesutul adipos, ceea ce ar putea ajuta la mobilizarea acizilor grași.

Obiective macro pentru arderea grăsimilor au niveluri mai ridicate de trigliceride intramusculare IMTGo sursă de combustibil pe bază de grăsime care economisește obiective macro pentru arderea grăsimilor muscular în timpul exercițiilor de intensitate moderată până la mare. Această reducere a glicogenului muscular poate oferi de fapt femeilor un avantaj de rezistență atunci când acționează la intensități mari împotriva bărbaților! Potrivit unui studiu, bărbații par să se bazeze mai mult pe carbohidrații depozitați pentru combustibil decât femeile atunci când fac același exercițiu.

Nu neaparat.

obiective macro pentru arderea grăsimilor

O femeie ectomorfă care se obiective macro pentru arderea grăsimilor la intensitate mare ar avea nevoie probabil de un procent mai mare de carbohidrați decât un bărbat endomorf sedentar. Cu toate acestea, dacă sunteți o femeie care se antrenează la intensitate scăzută până la moderată, aș sugera mai întâi să faceți referire la intervalele macro de mai sus pentru a selecta un raport care să corespundă obiectivelor dvs.

Apoi, începeți de la capătul scăzut pentru carbohidrați și vedeți cum vă descurcați. Bărbat sau femeie, dacă vă simțiți obosiți și slabi din cauza antrenamentelor, dar nu reușiți să construiți masa musculară, ar trebui să luați în considerare creșterea carbohidraților. Nu pierde pădurea pentru copaci!

Add comment 7 min read Oamenii caută modalități de a pierde grăsime și de a-și îmbunătăți starea de bine acum mai mult ca niciodată. Aproximativ 45 de milioane de oameni merg la diete anual, în speranța de a atinge aceste obiective, iar producătorii de diete experți s-au alăturat rapid acestui tipar.

Există sute de factori și trebuie să îi abordați pe toți pentru a obține răspunsul corect. Un factor suplimentar crucial este numărul total de calorii pe care le consumați.

De ce macro-uri ?

Chiar și raportul perfect de macronutrienți este ineficient dacă aportul de calorii este prea mare sau scăzut.

Și pe aceeași linie, nu vă puteți aștepta să obțineți un fizic tonifiat, muscular, dacă nu doriți să luați antrenamentul în serios! Acest lucru poate suna mult ca să ții cont, dar nu te lăsa frustrat.

obiective macro pentru arderea grăsimilor

Aici construiți un stil de viață mai sănătos, nu doar făcând matematică. Determinarea strategiei dvs.

  • 3 chei pentru apelare în raioanele dvs. de Macronutrienți - Culturism
  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Aveți de gând să începeți o dietă Keto completă?
  • Calculatorul Keto Macro - Obțineți obiectivele personalizate ale dietei Keto
  • Controlul macro-urilor, secretul unei diete bune Eatologia explică de ce calculul macro-urilor este la fel de important ca numărul de calorii din farfurii.

Dar cu hotărâre, hotărâre și dorința de a schimba, veți continua să progresați către lucruri mărețe. Despre autor.

Ceea ce mănânci are un impact drastic asupra felului în care arăţi, te simţi şi te antrenezi. Cu toate discuţiile despre cât de rapid poate corpul tău să răspundă la noul program de antrenament — ai crede că nutriţia are un rol minor.