Pentru a pierde greutatea pe brațe


Sport și fitness Cum de a pierde in greutate in umeri si brate? Numai măsuri complexe vă vor ajuta Problema excesului de greutate este una dintre cele mai multepresare. Este un lucru ciudat, dar există doar două motive: malnutriția și un minim de activitate fizică.

Dar, ca și alte probleme pe corp, puteți obține brațe formeliere cu exerciții aerobice, care vă vor ajuta să ardeți greutatea adăugată. Apoi, puteți toniza bicepsul și tricepsul pentru o fermitate vizibilă odată ce greutatea a dispărut.

pentru a pierde greutatea pe brațe

Elementele de bază Nu puteți reduce la fața locului în nici o zonă a corpului. Trebuie să pierdeți în greutate în general. Odată ce începeți să vărsați kilograme, veți vedea o reducere a greutății în pentru a pierde greutatea pe brațe proporțională o cură de slăbire eficientă alte zone ale corpului.

pentru a pierde greutatea pe brațe

Exercițiile aerobice îți stimulează ritmul cardiac la intensitatea moderată sau riguroasă de care ai nevoie pentru a arde calorii și grăsimi. Intensitate Trebuie să obțineți de minute de exercițiu aerobic cu intensitate moderată și 70 de minute de aerobic cu intensitate riguroasă pe săptămână.

Ce să faci pentru a pierde în greutate brațele și umerii

Împărțiți-o pe parcursul săptămânii. Pentru a vă măsura intensitatea, luați în considerare semnele corporale.

Pierderea grăsimii brațelor Brațele superioare clare te pot face să te simți conștient de sine când îți dezbraci brațele în hainele de vară. Deși acolo unde depozitați grăsimea este în mare măsură o problemă de genetică, unele corpuri ale oamenilor, în special femeile, folosesc brațele ca depozit de grăsimi încăpățânate. Pentru a pierde în greutate în brațe, adoptați o strategie cuprinzătoare de slăbit care vă ajută să slăbiți în general.

Pentru intensitate moderată, ar trebui să vă respirați mai repede, dar, de fapt, să nu fiți respirați. De asemenea, ar trebui să aveți posibilitatea să organizați o conversație, dar să nu puteți cânta. În plus, veți avea transpirație după 10 minute de activitate aerobă. La o intensitate riguroasă, veți începe să transpirați în câteva minute de activitate și să experimentați o respirație profundă și rapidă.

Această rată de respirație ar trebui să o facă astfel încât trebuie să vă întrerupeți respirația după ce ați vorbit câteva cuvinte.

DE CE SE ÎNGRAȘĂ BRAȚELE? - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Dacă efectuați exerciții de țintire a armelor, faceți-le în fiecare zi pentru a permite timpul de recuperare. Alergare Rularea poate arde aproximativ de calorii într-o sesiune de 30 de minute, în funcție de greutate și intensitate. Pentru o eficiență maximă, rulați puțin la sol și mențineți corpul în poziție verticală.

Îndoiți-vă brațele aproape de laturile dvs.

pentru a pierde greutatea pe brațe

Când alergi, atingi pământul cu mijlocul piciorului și rotește pasul cu ajutorul degetelor de la picioare. A sări coarda Jumping coarda este, de obicei, un exercițiu bazat pe echipament, dar puteți obține aceeași arsură calorică trecând prin mișcările fără frânghie, potrivit CNN.

Exercițiul vă oferă, de asemenea, un antrenament complet, inclusiv brațele.

Ce să faci pentru a pierde în greutate brațele și umerii

Pentru antrenamentele optime, săriți puțin la sol și cu picioarele ușor în afară și mențineți-vă în poziție verticală. Modificați frecvent viteza dintre viteză și lentă și alternați pentru a pierde greutatea pe brațe sărituri cu un picior la doi. În funcție de greutate și intensitate, puteți arde până la de calorii în 30 de minute. Stepups Dacă aveți scări acasă, încercați trepte. Acestea vă vor ajuta să ardeți până la de calorii într-o sesiune de 30 de minute, în funcție de greutate și intensitate.

De asemenea, va funcționa coapsele și fundul pentru arderea calorică și a grăsimilor.

Conduceți cu piciorul drept și pasul în întregime pe o scară. Aduceți-vă piciorul stâng scurt după aceea. Treceți înapoi în poziția de plecare, conducând cu piciorul stâng.

Cu bandă elastică Fiecare fată se străduiește să fie zveltă, să apară în public în rochii deschise și să câștige inimile bărbaților cu aspectul ei. Din păcate, departe de fiecare doamnă a dat naturii forme ideale.

Păstrați spatele drept și abdomenul dvs. Forma corectă este mai importantă decât înălțimea scării pe care o utilizați.

Efectuați cât mai multe repetări după cum doriți până când nu reușiți să utilizați formularul corespunzător. Dacă aveți scări acasă, încercați trepte.

  1. Cum să pierdeți greutatea câștigată de la ssri
  2. Există un supliment bun de scădere în greutate

Cu apăsarea strânsă, puteți toniza tricepsul pentru o fermitate vizibilă odată ce greutatea este în afara brațelor. Intrați în poziția clasică de împingere, cu spatele drept, cu picioarele întinse în spatele tău și echilibrate pe degetele de la picioare, și cu mâinile întinse sub umeri, dar aproape împreună.

Coborâți ușor corpul până când nasul aproape atinge solul. Ridicați ușor înapoi până la poziția de pornire.

Cum să piardă în greutate în brațe și picioare în timpul sarcinii

Țineți-vă coatele întoarse, astfel încât toată tensiunea să fie pe triceps; dacă acestea s-au dovedit, veți lucra în loc de piept.

Bicep Ascensoare Efectuați aceste operațiuni utilizând o ramă de ușă robustă sau o ramură de copac robustă. Utilizați o prindere subțire și un zăvor pe rama ușii sau ramă, permițând restului corpului să se încurce. Încearcă-te încet, așa încât bărbia atinge obiectul pe care-l folosești.

Brațe greutate picioare

Treceți încet înapoi în poziția de pornire, astfel încât brațele să fie complet extinse. Efectuați cât mai multe repetări după cum este necesar. Categorii Populare.