Arderea grăsimilor ca combustibil, Combustibil care arde grăsimi


Linia de jos Mâncarea are un rol important în cultură, societate și calitatea vieții - evident, este delicioasă!

arderea grăsimilor ca combustibil

Carbohidrații și grăsimile din alimente servesc ambele ca surse arderea grăsimilor ca combustibil combustibil pentru celulele și țesuturile dvs. Corpul tău arde grăsimi și carbohidrați ușor diferit - în special în timpul exercițiului fizic, cu carbohidrați ars mai mult în timpul lucrărilor cu intensitate mai mare.

  • Cum pierdeți grăsimea din piept
  • Arde grăsime pentru combustibil, Balonat și luptându-se să slăbească
  • Combustibil care arde grăsimi Cum să arzi în mod corespunzător grăsimile fără să faci dietă
  • Related Content Arderea grăsimilor pentru combustibil.
  • Pierdere în greutate hamilton nz
  • Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Sfaturi pentru obținerea echilibrului antrenamentului corect Arderea grasimilor este cheia pentru pierderea in greutate, modelarea corpului si imbunatatirea sanatatii sau performantelor atletice.
  • Arderea grăsimilor pentru combustibil, Combustibil grasime
  • Recenzii dinamice de pierdere a grăsimilor

Dar caloriile totale pe care le arzi sunt cele mai importante pentru controlul greutății - nu dacă aceste calorii provin din carbohidrați sau grăsimi. Corpul tău arde grăsimile și carbohidrații diferit.

Încercați să vă descoperiți și să vă restrângeți aportul de calorii și totuși grăsimea refuză să plece. Dacă acest lucru pare familiar, fiți siguri că există opțiuni sănătoase pentru arderea eficientă a grăsimilor.

Veți obține carbohidrați pentru energie din glucoza din sânge, un zahăr simplu sau glicogen depozitat - o moleculă mare de carburi formată din sute de unități de glucoză aranjate în lanțuri ramificate. Mușchii și ficatul dvs. Celulele tale pot, de asemenea, să scoată zahărul din fluxul sanguin și să-l transforme în energie utilizabilă.

arderea grăsimilor ca combustibil

Puteți obține energie și din grăsimi. După ce mâncați o masă grasă, grăsimile se descompun în acizi grași, care se absorb în fluxul sanguin și pot fi folosiți pentru energie.

  • Folosind clisma pentru a pierde în greutate
  • Cum de a arde grasimea mai rapid si mai eficient atunci cand exercitiile
  • Arderea grăsimilor pentru combustibil, Arzător de grăsime din zer fericit
  • Motivul este simplu.
  • Pierderea în greutate coran
  • Arderea grăsimii ca sursă de combustibil Învață-ți corpul să ardă grăsime în loc de zahăr pierdere în greutate hashtag-uri ig Supliment pentru arderea grăsimilor.
  • Arderea grăsimii ca sursă de combustibil - kalibaskogyerekvilag.ro
  • Grant de pierdere în greutate din toronto

Grăsimea păstrată - ca și grăsimea din corp - servește, de asemenea, ca sursă de combustibil. Atunci când ai nevoie de mai multă energie decât obții din alimente, celulele grase încep să se descompună și să elibereze acizi grași, pe care le utilizează celelalte țesuturi.

Pe măsură ce celulele dvs.

Energie pentru exercițiu

Energie pentru exercițiu Puteți arde atât grăsimi, cât și carbohidrați în timpul unui antrenament - și probabil veți ajunge să ardeți o combinație de ambele. Deoarece carbohidrații au energie în valoare de doar 4 calorii pe gram, cu toate acestea, depozitele de glicogen nu vor dura pentru totdeauna.

arderea grăsimilor ca combustibil

Pe măsură ce antrenamentul dvs. Deși este nevoie de mai mult timp pentru a transforma grăsimea în energie utilizabilă decât carbohidrații, grăsimea are 9 calorii pe gram, deci servește ca o sursă mai concentrată de energie. Carbohidrații și grăsimile pe care le arzi în timpul exercițiilor fizice înseamnă că îți torci caloriile.

arderea grăsimilor ca combustibil

De exemplu, o persoană de de kilograme va arde de calorii în 30 de minute de ciclism moderat pe o bicicletă staționară și de calorii arderea grăsimilor ca combustibil 30 de minute de ciclism viguros.

Arsura individuală de calorii poate varia în funcție de greutatea dvs.

1 Mile Happy Walk [Walk at Home 1 Mile] Pierdere în greutate zenica

Antrenamentele cu intensitate mai mare necesită energie mai rapidă, așa că veți folosi o proporție mai mare de carbohidrați pentru combustibil. Exercitiile cu intensitate inferioara nu au nevoie de multa energie "rapida", asa ca veti arde o proportie mai mare de acizi grasi in timp ce lucrati.

Exersarea în zona de ardere a grăsimilor înseamnă că îți menții intensitatea relativ scăzută - deci ai o frecvență cardiacă relativ scăzută - ceea ce înseamnă că, din caloriile pe care le arzi, o proporție mai mare va proveni din grăsimi.

ADITIVI pentru mașina ta - VRĂJEALĂ sau chiar te AJUTĂ?

Pare grozav, nu? Nu chiar. În timp ce vei arde o proporție mai mare din caloriile tale din grăsimi la o intensitate mai mică, în general vei arde mai multe calorii lucrând la o intensitate mai mare.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Iata Cum Poti Sa Obtii Programul, CADOU:

Linia de jos În cele din urmă, să-ți dai seama dacă arzi carbohidrați sau grăsimi pentru energie nu este esențial pentru pierderea în greutate - ceea ce contează este arderea mai multor calorii decât mănânci. Fiecare kilogram de grăsime păstrează aproximativ 3. Nu numai că veți obține sau menține o greutate sănătoasă, dar vă veți îmbunătăți sănătatea și bunăstarea generală.

arderea grăsimilor ca combustibil