Cum să ardeți grăsimile și să stimulați metabolismul


Ardeți Grăsimea Mai Eficient

Consumați Omega-3 Toată lumea are acel prieten care pare să mănânce orice, dar nu câștigă niciun kilogram. Motivul principal este rata metabolismului lor, care este - norocos pentru ei - peste medie. Majoritatea oamenilor digeră alimentele și le transformă în energie într-un ritm normal, ceea ce înseamnă că, dacă mănâncă mai mult decât consumă corpul lor, ajung să se îngrașe.

cum să pierzi grăsimea de burtă organic

Cu toate acestea, există pași pe care îi puteți face pentru a accelera procesul în mod natural. Aflați primele 10 sfaturi pentru a vă stimula metabolismul.

Top 30 de alimente pentru arderea grăsimilor pe care să le includeți în dieta dumneavoastră

Mănâncă mai multe proteine Diferitele alimente au efecte diferite asupra nivelului metabolismului. Științific, acest lucru este cunoscut sub numele de efect termic al alimentelor sau TEF. Un TEF mai mare înseamnă că corpul tău are nevoie de mai multă energie pentru a digera caloriile și a procesa substanțele nutritive. Unul dintre alimentele cu cel mai mare efect termic este proteina.

Mai mult, proteinele te lasă să te simți plin și energizat. Treceți la alimente ecologice Dacă sunteți îndoielnici cu privire la avantajele consumului de alimente organice, poate fi timpul să vă reconsiderați.

S-a demonstrat că produsele - inclusiv fructele, legumele și cerealele - care au fost cultivate organic fără pesticide sau alți aditivi artificiali vă cresc rata metabolismului. Alimentele organice fac corpul să lucreze mai mult pentru a-și digera conținutul bogat în fibre, permițându-vă să ardeți mai multe grăsimi în timp ce mâncați.

Mai mult, alimentele organice nu vă încarcă corpul cu toxine și pesticide. Dimpotrivă, alimentele neecologice pot limita capacitatea organismului nostru de a digera alimentele în mod corespunzător. Încercați să consumați mai multe alimente organice și înlocuiți treptat neorganice cu anorganice.

În cazul în care consumați cafeaua fără zahăr sau lapte, aceasta nu conține nicio calorie. Mesaj de luat acasă Sunt multe strategii când vine vorba de pierderea de grăsime dar este mai bine să te ții de chestiunile de bază.

Bea apa rece Apa rece și răcoritoare este una dintre cele mai satisfăcătoare băuturi din timpul sezonului estival. Dar beneficiile sale pentru sănătate depășesc satisfacerea setii noastre. Apa rece vă poate ajuta să pierdeți în greutate și, în același timp, să vă stimulați metabolismul. Pentru început, apa nu conține calorii, dar calmează setea indiferent.

Dacă bei apă rece, beneficiile sunt și mai vizibile, deoarece organismul trebuie să lucreze foarte mult pentru a normaliza temperatura apei. Urmăriți să beți cel puțin cinci pahare de apă pe zi. Puteți condimenta lucrurile adăugând lămâie în apă.

Începătorii încep cel mai adesea cu greutăți. Nimic nu ar putea fimai greșit — aveți grijă de o dietă și de o metode de slăbit rapid activitate fizică adecvate.

Reduceți grăsimea trans Unul dintre cele mai rele lucruri pe care le poți face corpului tău în ceea ce privește efectul pe care îl are asupra metabolismului este consumul de grăsimi trans. Acest tip de grăsime nu numai că poate fi nesănătoasă pentru dvs. Grăsimile trans se pot lega de celulele grase și hepatice, încetinind astfel procesul.

Mai mult, mai multe grăsimi trans înseamnă slimming ayds multă rezistență la insulină, ceea ce determină și o încetinire a metabolismului.

De ce nu pot slăbi cu Atkins? - Sănătate -

Grăsimile trans pot fi găsite în alimentele rapide și alimentele foarte procesate. Ridicați mai multe greutăți Antrenamentul cu greutăți este o modalitate excelentă de a crește în mod natural nivelul metabolismului.

Halterofilia angajează mușchii într-un mod care determină corpul să ardă mai multe grăsimi, crescând nivelul metabolismului.

badminton fat burning

Mai mult, mușchii sunt mai activi din punct de vedere metabolic decât grăsimile, ceea ce înseamnă că, după antrenamentele cu greutăți, corpul tău va continua să ardă mai multe grăsimi, chiar și în timp ce te odihnești. Un alt beneficiu al antrenamentului cu greutăți este că ajută la menținerea masei musculare și la prevenirea nivelurilor mai scăzute de metabolism.

Dacă nu ați ridicat greutăți înainte, începeți folosind greutăți mici și mergeți treptat spre cele mai grele. Totul începe cu mâncarea unui mic dejun ușor, dar sănătos, plin de componente bogate în nutrienți, cum ar fi fructele, cerealele și altele. A mânca ceva dimineața devreme vă poate ajuta să vă treziți metabolismul și să faceți lucrurile să meargă. Mai mult, mâncarea devreme dimineața vă poate ajuta să slăbiți pe tot parcursul zilei, deoarece nu vă veți simți la fel de foame.

metabolismul grasimilor

De asemenea, vă poate reseta ritmul intern, oferindu-vă un somn mai bun și de calitate superioară. Ceaiul verde, în special, sa dovedit a avea proprietăți de stimulare a metabolismului.

În afară de conținutul ridicat de antioxidanți și vitamine, ceaiul verde poate contribui și cum să ardeți grăsimile și să stimulați metabolismul transformarea grăsimilor în acizi grași liberi. Acest proces stimulează arderea grăsimilor în organism și vă ajută să vă mențineți greutatea sub control.

Și cel mai bun dintre toate, ceaiul verde este foarte scăzut în calorii, astfel încât să îl puteți bea fără griji pentru greutatea dumneavoastră. Puteți bea ceai verde cald sau rece, în funcție de sezon. Moderați-vă consumul de calorii Atunci când urmărești pierderea în greutate, nu ar trebui să consumi cât mai puține alimente.

10 SFATURI PENTRU A VĂ STIMULA METABOLISMUL - DESPRE SĂNĂTATE -

De fapt, ar trebui să încercați să vă mențineți consumul de calorii stabil și constant. În caz contrar, riscați să vă păcăliți corpul să creadă că este în modul de supraviețuire, prin urmare, nu arde deloc grăsimi. Pentru a vă asigura că acest lucru nu se întâmplă, încercați să mâncați cel puțin 1.

A mânca mai puțin decât acest lucru ar presupune scăderea ratei de metabolism, prin urmare te va pierde în greutate mai puțin. Mănâncă alimente picante Dacă sunteți un fan al alimentelor picante, vă veți bucura să știți că alimentele calde vă pierderea în greutate durează 4 săptămâni ajuta să pierdeți cum să ardeți grăsimile și să stimulați metabolismul greutate prin creșterea ratei metabolismului.

Metabolismul dvs., explicat: Cum să vă stimulați sistemul de ardere a grăsimilor și să slăbiți

Ardeii, condimentele și ardeiul iute sunt doar câteva alimente diferite care vă pot ajuta să vă pierdeți greutatea. Ingredientul cheie în acest sens este capsaicina, o substanță unică care se găsește în alimentele picante. În timp, adăugarea acestui condiment în mâncare vă poate ajuta să pierdeți cantități considerabile de greutate.

Cu toate acestea, mâncarea picantă nu este pentru toată lumea, așa că aveți grijă să nu treceți peste bord cu cantitatea de condimente adăugată în felurile dvs. Consumați Omega-3 Un alt element cheie pe care ar trebui să-l încercați să îl încorporați în dieta dvs.

Această substanță poate fi găsită într-o varietate de alimente, inclusiv somon, ton și hering. Este una dintre cele mai bune grăsimi pentru corpul nostru, deoarece ajută la echilibrarea nivelului de zahăr din sânge și protejează împotriva inflamațiilor. În ceea ce privește metabolismul, acesta poate ajuta la accelerarea procesului digestiv.

simțiți o mare pierdere în greutate rancho cucamonga

Dacă nu vă permiteți să mâncați somon în fiecare zi, puteți opta și pentru suplimente omega-3, care se găsesc în aproape orice farmacie.