Beneficii hiit pentru pierderea de grăsimi


HIIT este cu adevărat mai bun decât cardio cu intensitate redusă pentru pierderea în greutate?

Dar ce este cardio-ul post? Face exerciții fizice fără a mânca nimic timp de cel puțin 6 ore. Cu alte cuvinte, cardio-ul de post se exercită într-o stare de post. Continua să citești!

beneficii hiit pentru pierderea de grăsimi femeia de 50 de ani nu poate pierde în greutate

Ce este Cardio postit? Cardio-ul de post exercită fără a mânca timp de cel puțin 6 ore. Se exercită pe stomacul gol stare de post fără a lua o masă înainte de antrenament. După 6 ore, intrați în starea de post când sistemul digestiv este gol și nu procesează alimentele.

Cum diferă HIIT de cardio la starea de echilibru

Este dovedit științific că cardio-ul de post arde mai multe grăsimi în comparație cu cardio-ul făcut după consumarea unei mese. Dar cum se întâmplă asta? Să aflăm în secțiunea următoare. Cât de rapid funcționează cardio? Modul în stimulați metabolismul pentru a pierde în greutate cardio-ul funcționează la post pentru a reduce grăsimea corporală este simplu.

Navigare în articole

Veți obține energie pentru a efectua antrenamente cardio din grăsimi, mai degrabă decât din carbohidrați. Aceasta înseamnă că veți arde grăsimi, nu glucoză. Iată explicația științifică a modului în care aceste mecanisme funcționează pentru a reduce grăsimea corporală. Când consumați alimente, sistemul digestiv descompune moleculele alimentare complexe în glucoză sau zahărcare este absorbită de celule. În celule, mitocondriile transformă moleculele de glucoză în energie utilizabilă ATP.

Această energie este utilizată pentru a efectua cardio în stare alimentată. Dacă glucoza nu este ușor disponibilă, glicogenul polimeri de glucoză depozitați în mușchi este descompus în glucoză și transformat în energie utilizabilă. Ce se întâmplă și dacă glicogenul nu este disponibil?

beneficii hiit pentru pierderea de grăsimi 60 pierdere în greutate înainte și după

Grăsimea stocată este descompusă în acizi grași liberi. Acizii grași liberi suferă apoi oxidarea grăsimilor în mușchi pentru că folosiți mușchii pentru a efectua exerciții pentru a fi folosiți ca sursă de energie. Când postim peste noapte, nu există glucoză disponibilă, iar nivelurile de glicogen muscular sunt, de asemenea, epuizate.

Apoi, corpul dvs. Interesant, nu? De fapt, antrenamentul la post modifică și modul în care se comportă genele.

Cum sa intensificam arderea grasimilor

Cardio-ul post este o modalitate excelentă de a arde grăsimile și de a reduce procentul de grăsime corporală. Aruncați o privire la beneficiile exercițiilor postale, susținute de știință.

Beneficiile susținute de știință ale cardio-ului postit Cardio-ul de post reduce aportul de calorii și arde mai multe grăsimi Cercetătorii au descoperit că cardio-ul post a contribuit la reducerea aportului de calorii. Studiul publicat în Journal of Nutrition and Metabolism a arătat că persoanele care nu au luat micul dejun înainte de 60 de minute de alergare dimineața au consumat mai puține calorii în următoarele 24 de ore decât cele care au luat micul dejun înainte de cardio dimineața 3.

Ce este cardio HIIT?

Cardio-ul post a arătat, de asemenea, rate mai mari de oxidare a grăsimilor arderea grăsimilorducând la un echilibru energetic negativ mai mare decât cardio-ul alimentat. Un alt studiu publicat în British Journal of Nutrition de asemenea, a concluzionat că cardio-ul post a dus la o oxidare mai mare a grăsimilor 4. Oamenii de știință americani au descoperit, de asemenea, că exercițiile de rezistență într-o stare de post ajută la metabolizarea grăsimilor în loc de carbohidrați.

Acest lucru indică faptul că cardio-ul post poate fi o strategie excelentă pentru gestionarea greutății corporale 5. Cardio de post îmbunătățește toleranța la glucoză într-o dietă bogată în grăsimi Dietele bogate în grăsimi, precum dieta Keto, sunt cunoscute pentru faptul că sunt super eficiente pentru pierderea în greutate.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Un studiu efectuat pe beneficii hiit pentru pierderea de grăsimi în vârstă de de ani timp de 6 săptămâni a arătat că antrenamentul de rezistență timp de 4 zile pe săptămână în stare de post a îmbunătățit toleranța la glucoză a întregului corp și indicele de sensibilitate la insulină Matsuda 6. Acest lucru înseamnă că nu au experimentat o creștere a nivelului de glucoză din sânge, cum ar fi persoanele care au hrănit cardio.

Cardio-ul post a îmbunătățit, de asemenea, sensibilitatea la insulină, care a ajutat la absorbția glucozei din sânge. Cardio-ul de post îmbunătățește oxidarea grăsimilor la 24 de ore la femei Un studiu efectuat pe femei a arătat că 60 de minute de antrenament de anduranță înainte de micul dejun au crescut oxidarea grăsimilor 24 de ore 7.

Aceasta înseamnă că femeile au continuat să ardă grăsimi timp de 24 de ore după ce au efectuat cardio post. Persoanele cu probleme la genunchi sau probleme cardiace pot, prin urmare, să efectueze cardio post și să împingă corpul în modul de ardere a grăsimilor pentru următoarele 24 de ore.

Cardio-ul de post reduce procentul de grăsime corporală Oamenii de știință au studiat efectul cardio în timpul postului Ramadan la indivizi.

Cardio-ul post este în mod clar o modalitate excelentă de a arde grăsimile, de a reduce procentul de grăsime corporală și de foamete și de a îmbunătăți toleranța la glucoză într-o dietă bogată în grăsimi.

Care este consumul maxim de oxigen.

Sunteți gata să intrați imediat și să începeți cu antrenamente cardio-post? Iată un regim complet de antrenament cardio post. Deruleaza in jos. Antrenament cardio post Iată un amestec de rezistență și cardio de intensitate ridicată pentru cele mai bune rezultate.

Căi de a pierde grăsime corporală

Vă amplifică antrenamentul și vă menține activ și agil. Vă poate împiedica să vă simțiți extrem de flămând după antrenament Poate crește nivelul hormonilor de creștere care ajută la pierderea grăsimilor Poate crește substanțele chimice pentru arderea grăsimilor, cum ar fi catecolamina Poate crește rata canciul arde grăsime pentru următoarele 24 de ore 7.

Rezultate cardio post Nu doar oamenii de știință, ci mulți oameni din întreaga lume obțin rezultate bune de la cardio-ul post.

  • Iti prezentam mai jos si alte metode eficiente de stimulare a metabolismului si pierdere mai rapida a kilogramelor in plus.
  • În prezent vrem să obținem totul cât mai repede și cu un efort cât mai mic.
  • Pierderea de grăsime vo2max, Pierderea în greutate a swat
  • Monica anghel dieta
  • Cum sa intensificam arderea grasimilor
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • Pierderea de grăsime 3 luni. L-Carnitina: Ce este? ▪ Beneficii si Rolul in organism

Iată un videoclip al lui Briana Shaffer, care a încercat cardio-ul de post o săptămână și a obținut rezultate excelente. Acum, să trecem la întrebarea principală - cum faci cardio post? Cum se face cardio post Există două moduri de a face cardio post: Exerciții fizice dimineața înainte de micul dejun Exercițiu seara după post timp de cel puțin 6 ore Dar iată ceva ce trebuie să știți - cardio-ul de post singur nu vă poate oferi rezultatele dorite.

Alergatul - Bun pentru slabit?

De asemenea, trebuie să urmați o dietă bună și un stil de viață sănătos pentru a vărsa acea grăsime încăpățânată beneficii hiit pentru pierderea de grăsimi brațe, coapse, bărbie, spate și mânere de dragoste. Post intermitent și cardio post Puteți face post intermitent și cardio post?

beneficii hiit pentru pierderea de grăsimi ted vorbește pierderea de grăsime

Da, absolut! Postul intermitent are, de asemenea, multe beneficii. Întrerupeți postul intermitent după de minute bune de rezistență sau exercițiu HIIT. Asigurați-vă că adăugați alimente bogate în fibre și grăsimi sănătoase. Ce să faci și ce să nu faci Dos.