Pierde brațul și grăsimea umărului


Cum să pierzi grăsimea brațului?

Sfaturi Cum să pierzi grăsimea brațului pentru femei Poate că încercați ă pierdeți în greutate pentru a avea brațele tonifiate, ă nu mai fluturați și ă vă agitați.

Pentru femei, pentru a pierde grăimea brațului, trebuie ă efectuați exerciții d Conţinut: Pași Poate că încercați să pierdeți în greutate pentru a avea brațele tonifiate, să nu mai fluturați și să vă agitați.

cel mai bun supliment usn pentru pierderea în greutate pierde grăsime pe burta mea

Pentru femei, pentru a pierde grăsimea brațului, trebuie să efectuați exerciții de mână, să faceți sport și să participați la activități care construiesc mușchii brațelor și să mențineți o dietă sănătoasă.

Majoritatea femeilor sunt supraponderale la nivelul șoldurilor și abdomenului.

15 antrenamente la braț fără greutăți pentru a pierde rapid grăsimea brațului acasă

De fapt, tonifierea brațelor nu este prea dificilă atunci când există exerciții care vizează o anumită poziție, mai ales dacă încerci să slăbești în general. Amintiți-vă că nu puteți pierde în greutate într-o singură poziție corporală, dar cu dieta și exercițiile fizice potrivite, puteți pierde în greutate pe tot corpul, reducând pierde brațul și grăsimea umărului dimensiunea brațelor.

  1. 15 exerciții de brațe fără greutate pentru a pierde rapid grăsimea brațului acasă
  2. Ce poate provoca pierderea în greutate neintenționată

Pași Metoda 1 din 3: Efectuați exerciții pentru brațe Consolidați-vă tricepsul și mușchii pieptului cu flotări ale tricepsului. Flexiunile tricepsului sunt exerciții simple care pot fi utilizate pentru triceps, mușchii pieptului și mușchii umerilor. Dacă sunteți nou la flotări, încercați să reglați exercițiul pierde greutatea într o lună acasă picioarele pe pământ, astfel încât să puteți dezvolta puterea brațelor treptat.

Din poziția îndoită, brațele sunt ridicate, conectându-se la nivelul pieptului. Repetați mișcarea picioarelor în sincronizare timp de aproximativ 30 de minute. Pentru spate Antrenamentul pentru spate nu numai că vă va ajuta să pierdeți în greutate, dar și să vă îmbunătățiți postura, să vă evitați problemele cu departamentul spate și vertebral. Acest lucru este valabil mai ales pentru persoanele în cum pot pierde grăsimea superioară a spatelui înaintată. Faceți următoarele: Puneți-vă picioarele la distanță de umăr.

Faceți flotări așezând mâinile sub umeri pe saltea. Nu uitați să țineți degetele deschise și să distribuiți uniform greutatea între mâini.

dxn reviews pierdere în greutate pierderea în greutate exactă

Strângeți mușchii stomacului și îndreptați-vă picioarele înapoi, ridicându-vă peste vârfurile picioarelor. Activați mușchii picioarelor și împingeți-vă călcâiele în sus. Corpul tău trebuie să fie sprijinit ferm, cu spatele drept și să nu se lase sau să se scuture din lateral.

stirfood dieta plan pdf quemador de grasa api fat burner advanced

Dacă nu puteți să vă mențineți poziția de plecare, reglați-vă coborând genunchii și menținându-vă brațele și umerii drepți. Țineți capul în linie cu spatele și lăsați pieptul pe podea. Coatele sunt apăsate pe șolduri pe măsură ce corpul se mișcă în sus și în jos pe mâini. Dacă nu puteți coborî decât câțiva centimetri, este în regulă.

Cu cât practici mai mult, cu atât va fi mai ușor. Expirați în timp ce vă împingeți înapoi în poziția inițială. Este o bătaie. Faceți 3 seturi de 8 flotări de fiecare dată pentru a începe dezvoltarea bicepsului.

Frecvența Meselor pentru Slăbit Grăsime diete de ardere super grasimi În mâinile nevoii de a lua gantere. Din poziția îndoită, brațele sunt ridicate, conectându-se la nivelul pieptului. Repetați mișcarea picioarelor în sincronizare timp de aproximativ 30 de minute. Pentru spate Antrenamentul pentru spate nu numai că vă va ajuta să pierdeți în greutate, dar și să vă îmbunătățiți postura, să vă evitați problemele cu departamentul spate și vertebral.

Provocați-vă cu flotări Dacă vi se pare că push-urile obișnuite sunt prea ușoare, încercați să modificați acest exercițiu. Flotările înguste ale mâinilor vor ajuta la mișcarea tricepsului, iar împingătorii brațului larg dezvoltă mușchii pieptului. Începeți într-o scândură cu mâinile la distanță de umeri și pierde brațul și grăsimea umărului sub umeri. Strângeți mușchii abdominali și mișcați mușchii picioarelor astfel încât scândura să fie stabilă și dreaptă.

Cum să pierzi grăsimea brațului (pentru femei)

Faceți 2 flotări cu așezarea normală a mâinilor. Apoi mutați mâna mai largă pentru a contacta marginea saltelei. Faceți 2 flotări cu brațele largi. În cele din urmă, mutați-vă mâinile în centrul saltelei, astfel încât brațele să formeze un triunghi chiar sub piept.

Faceți 2 flotări cu plasarea îngustă a mâinii.

Cum să pierzi rapid grăsimea brațului

Repetați secvența de trei ori, făcând 2 repetări cu fiecare plasare a mâinii. Scufundați bicepsul pe scaun. Acest exercițiu necesită doar un scaun, dar va ajuta la dezvoltarea bicepsului, iar mușchii de aici vor fi formați mai brusc. Așezați scaunul pe o suprafață solidă de perete, cu scaunul orientat spre dvs.

Cum pot pierde grăsimea superioară a spatelui

De asemenea, puteți practica scufundarea bicepsului pe scară al doilea sau al treilea pas de jos sau pe bancă. Stați la aproximativ cm de marginea scaunului. Așezați-vă mâinile în spate, la distanța umerilor și apucați marginea scaunului cu degetele. Îndoiți genunchii la un unghi de 90 de grade, astfel încât genunchii să fie direct deasupra gleznelor.

poți să pierzi greutatea de a fi gravidă cum să pierdeți în greutate rapid prin săriți

Asigurați-vă că distribuiți în mod egal greutatea în brațe și picioare. Inspirați în timp ce îndoiți coatele și împingeți fundul de pe podea. Uitați-vă înainte în timp ce vă coborâți corpul și amintiți-vă să îndoiți brațele la un unghi de 90 de grade. Îndoiți-vă brațele doar până când simțiți că mușchii brațului funcționează.

Pierde grasimea superioară a corpului

Expirați în timp ce vă ridicați corpul înapoi în poziția inițială. Faceți-o ușor și încet, astfel încât să nu întindeți excesiv mușchii umerilor.

Nu uitați să vă trageți omoplii înapoi și să vă mențineți umerii deschiși, stabili nu alunecați înainte sau împingeți în sus. De îndată ce vă este greu să vă stabilizați și să vă trageți umerii înapoi, opriți-vă aici. Repetați acest exercițiu de două ori pentru câte 10 repetări de fiecare dată. Ar trebui să vă simțiți bicepsul după ce ați obosit după ce ați făcut cele două exerciții.

Faceți piciorul bicepsului cu gantere.

Modalități de a pierde grăsimea umărului

Pentru a face acest exercițiu al brațului, veți avea nevoie de gantere și o bancă sau un scaun obișnuit. Dacă sunteți nou la antrenamentele cu greutăți, începeți cu greutăți care cântăresc kg, pentru a dezvolta rezistența brațelor fără a vă răni.

este glucoza bun pentru a pierde in greutate 7 greutate pierdere

Începeți să țineți o ganteră în mâna dreaptă. Așezați mâna stângă și îndoiți piciorul stâng pe bancă. Mâna stângă și dreapta este chiar sub umărul stâng pentru a susține corpul.

15 exerciții de brațe fără greutate pentru a pierde rapid grăsimea brațului acasă

Trageți mâna dreaptă în sus în timp ce țineți ganterele, asigurându-vă că vă mențineți spatele drept și partea superioară a corpului aproape paralelă cu podeaua.

Faceți un unghi de 90 de grade între antebraț și braț. Înclinați capul în sus și mențineți gâtul drept. Expirați și folosiți bicepsul pentru a ridica greutățile până când brațul drept este complet drept în spate. Ridicați palmele în sus în timp ce brațele se mișcă înapoi, astfel încât palmele să fie orientate spre tavan.

Cele mai bune 15 exerciții pentru a pierde grăsimea din spate

Mutați doar antebrațul și nu folosiți brațul stâng sau piciorul. Pauză pentru un moment în care brațul drept este complet drept, inspiră și expiră în timp ce întorci ganterele în poziția inițială. Repetați acest exercițiu în dreapta de 10 ori, apoi deplasați-vă spre stânga. Exersează de două ori, cu câte 10 bătăi pe ambele părți.

Exersează mai întâi rola bicepsului.