Mănâncă mai puțin decât bmr pentru a pierde în greutate. Fresh articles


Mănâncă mai puțin și slăbește. Slăbește și simți-te bine

Avertizare În ciuda faptului că este necesar să slăbești pentru a menține un stil de viață sănătos, mulți oameni se tem de gândul de a urma o dietă, deoarece nu vor să-i fie foame. Cu toate acestea, cu unele cunoștințe și ceva efort, puteți pierde în greutate fără a vă simți foame.

complexul de arzător de grăsime

Pași Metoda 1 din 3: Alegeți alimentele care vă ajută să rămâneți plini Controlul caloriilor. Caloriile sunt o parte importantă a gestionării greutății, dar nu vor aduce beneficii organismului dacă caloriile nu provin din surse alimentare nutritive. Ar trebui să obțineți calorii numai din alimente bogate în nutrienți, astfel încât să puteți mânca mult și să adăugați substanțe nutritive pentru a vă menține corpul sănătos.

De exemplu, există aproximativ de calorii în de grame de cartofi prăjiți în magazinele de fast-food.

Care este legătura dintre BMR și rata metabolică scăzută?

Cu toate acestea, g piept de pui conține doar de calorii. Multe vitamine precum vitamina B, vitamina C, fierul și magneziul se găsesc și în alimentele bogate în proteine. Adesea, ne va fi foame pentru că nu avem suficiente nevoi nutriționale. Prin urmare, trebuie să vă creșteți aportul de proteine, carbon-hrați și grăsimi sănătoase. Alimentele cu conținut mănâncă mai puțin decât bmr pentru a pierde în greutate de glicemie și bogate în fibre vă mențin plin pentru o lungă perioadă de timp, împiedică digerarea foamei mai lent decât cerealele rafinate și ajută la reglarea zahărului din sânge.

În schimb, carbohidrații cu conținut ridicat de amidon mănâncă mai puțin decât bmr pentru a pierde în greutate semnale către organism pentru a stoca grăsimea. Evitați cât mai mulți carbohidrați rău dacă doriți să vă controlați apetitul. În loc de alimente bogate în glicemie, cum ar fi orezul alb, cereale instant, amidon de porumb, pâine albă, cartofi la cuptor și porumb, mâncați alimente cu conținut scăzut de glicemie, cum ar fi orezul brun, ovăz tăiat și făină de tărâțe.

Alegeți alimente care vă ajută să rămâneți plini. Faceți o listă cu alimentele pe care le puteți încorpora în dieta dumneavoastră.

Apoi, gândiți-vă la modul în care le veți folosi și apoi cumpărați pe lista corectă. Legumele care sunt atât sărace în calorii, cât și pline pentru perioade lungi de timp includ: spanac, broccoli, roșii și morcovi. Incorporați aceste legume în salate și ca garnitură la fiecare masă. Legumele vor contribui la furnizarea nutrienților, cum ar fi vitaminele și mineralele esențiale în mese.

Fructele cu conținut scăzut de calorii, care se umple rapid, includ fructe de pădure și mere.

Avertizări Metabolismul sau metabolismul este rata la care corpul tău arde calorii.

Mănâncă fructe proaspete pe tot parcursul zilei pentru a oferi energie și a reduce caloriile. Laptele animal cu umplere rapidă include lapte fără grăsimi și brânză de vaci fără grăsimi.

🍀 Mănâncă fără să te îngrași - respectând aceste 10 reguli - Eu stiu TV

Carbohidrații sănătoși, saturați, includ orezul brun, quinoa și pâinea integrală. Evitați consumul de sodă și băuturi răcoritoare. În schimb, bea multă apă. Uneori, senzația de foame poate fi un semn că ești deshidratat.

Apa potabilă va ajuta la controlul foametei și la reducerea semnificativă a foametei.

Pinterest Noile tendințe nutriționale sunt rareori inovatoare. Cele mai recente tendințe apar în mod diferit în funcție de regulile, produsele alimentare interzise sau sumele zilnice consumate.

Fără aceste alimente în casa ta, vei avea mai puține pofte. Mâncați un mic dejun hrănitor. Multe alimente pentru micul dejun conțin prea mulți carbohidrați și prea puține proteine, ceea ce îți face foame rapid.

ce să mănânci pentru arde burta grăsime

Aflați cum să mâncați într-un spațiu relaxant. Luați cel puțin 20 de minute pentru a mânca o masă sau o gustare. Mănâncând încet îi dă creierului tău timp să semnaleze că ești plin. Mâncarea lentă te ajută să eviți să mănânci mai mult decât ai nevoie. Mănâncă câteva mese mici pe zi. Ar trebui să înlocuiți 3 mese mari cu 6 mese mici pe zi. Există dovezi care sugerează o asociere între consumul regulat și IMC scăzut.

Slăbește și simți-te bine făcând asta

Se crede că a mânca regulat te face să te simți plin pe tot parcursul zilei, deoarece nivelul tău de energie și glicemia vor fi mai stabile. Proteinele trebuie incluse în fiecare masă și gustare. Acest lucru vă va menține mai plin mai mult timp. Fasolea, carnea slabă și nucile sunt bogate în proteine.

Related Content

Încercați să mâncați gustări ca brânza proaspătă înainte de a merge la culcare. Este nevoie de mai mult timp pentru ca organismul să descompună proteina cazeinei din brânză; astfel, metabolismul are loc toată noaptea.

martha beck pierdere în greutate

Înlocuiți deserturile dulci cu fructe. Un singur răsfăț poate strica efortul pentru o săptămână întreagă.

Numărarea caloriilor pentru a pierde în greutate Soluţii Soluţii Exită o erie de metode diferite pentru a ajuta oamenii ă lăbeacă. Urmând o dietă ănătoaă și conumând mai puține calorii ete cel mai igur și mai practic mod de a lăbi.

De exemplu, o felie de tort de brânză conține peste de calorii. În schimb, dacă vrei să mănânci dulce, mănâncă o bucată de fruct. Deserturile dulci conțin adesea carbohidrați care sunt nesănătoși pentru corpul tău, ceea ce îți face foame rapid.

85 de lire sterline pierdere în greutate

Dacă doriți un tratament rece, încercați struguri congelați sau afine. Alternativ, puteți purea o banană și puteți adăuga o linguriță de miere de cafea pentru a vă bucura.

nu renunțați la poemul pierderii în greutate

Limitați să mâncați afară: Restaurantul se concentrează doar pe servirea mâncărurilor delicioase, nu a alimentelor sănătoase. Nu numai că te face să fii atras de mâncarea proastă, dar și să mănânci afară îți mărește capacitatea de a comanda excesul de calorii.

De exemplu, puiul la grătar de rozmarin și usturoi la multe restaurante conține de calorii; Când mâncați feluri de mâncare suplimentare, puteți încărca până la peste de calorii pe masă, fără să știți. Calculați-vă IMC indicele de masă corporală pentru a evalua dacă greutatea dvs.

IMC este o măsură a grăsimii corporale bazată pe înălțime și greutate. Rețineți că, deși nu este un exemplu perfect de greutate un pic confuz atunci când este combinat cu masa muscularăIMC este văzut ca o estimare relativ adecvată. Nu ar trebui să încercați să slăbiți dacă greutatea dvs.

pierderea în greutate sorbera

Un IMC mai mic de 18,5 este considerat subponderal. Un IMC de 18,99 este considerat greutate normală. Un IMC de ,99 este considerat supraponderal. Un IMC de ,99 este considerat a fi obezitatea de nivel 1. Un IMC între 35 și 39,99 este considerat obezitate din categoria 2. Un IMC peste 40 este considerat obezitate. Calculați câte fiara corpului arde grasime puteți mânca.

Pentru a pierde în greutate, ar trebui să vă cunoașteți rata metabolică bazală BMR. BMR arată câte calorii arzi pe zi când nu faci nimic. Acest indice se bazează pe greutate, înălțime, vârstă și sex. BMR-ul fiecărei persoane va fi diferit. De exemplu, o femeie în vârstă de 50 de ani, înaltă de cm și cântărind 45 kg, a ars doar de calorii. În schimb, o femeie de 20 de ani, înaltă de cm și cântărind 90 kg, arde de calorii atunci când nu face nimic.

Reglați BMR pentru nivelul de activitate. Cantitatea de calorii arsă de corp în fiecare zi va varia în funcție de nivelul de activitate. Cu cât ești mai activ, cu atât metabolismul va fi mai rapid și cu atât arzi mai multe calorii.