Pierderea în greutate pe lment. Cum să te gândești la pierderea în greutate - Slabire pasadena


Aveți grijă de siguranța pierderii în greutate Video: Ce, cat si cand sa mananci ca sa slabesti? Cum iti calculezi necesarul caloric zilnic?

slabesti 7 kg intr o saptamana

Câte calorii trebuie să consumi pe zi este determinat de criterii precum sexul și vârsta, prezența sau absența activității fizice în viața de zi cu zi și stilul de viață. Acest lucru se datorează faptului că organismul tânăr are nevoie de mai multă energie pentru dezvoltare și creștere, rata zilnică de calorii cheltuită de bărbați și femei variază, iar diferite tipuri de calorii sunt cheltuite pentru diferite tipuri de activitate.

  • Pierderea în greutate grasă saturată
  • Cum să pierzi 30 kg de grăsime
  • Cele 5 elemente ale pierderii în greutate - Amy Truong
  • Mercur (element) - Wikipedia, Pierderea în greutate sabrina bryan

Pentru a determina numărul de calorii pe zi pentru pierderea în greutate, trebuie să aflați mai întâi câte dintre acestea sunt necesare în normă pentru o persoană obișnuită. Mai ales pentru cineva care nu va pierde în greutate.

Greutate sănătoasă de pierdut pe săptămână, pierdere în greutate

Câte calorii să mănânci pe zi este normal pentru bărbați? Cu un stil de viață inactiv, în care nu există sport, pentru bărbații cu vârsta peste cincizeci, două mii de calorii pe zi sunt suficiente. Cu același stil de viață, un bărbat între treizeci și cincizeci de ani va avea nevoie de kcal pe zi.

Linia de fund Deși pierderea în greutate neplanificată este un efect secundar potențial al obținerii prea puțin zinc în dieta ta, corpul tău necesită mult zinc în fiecare zi pentru a funcționa corect.

Iar pentru tinerii sub treizeci de ani, este recomandată norma zilnică de de calorii. Dacă aceiași bărbați duc un stil de viață moderat activ, de exemplu, fac exerciții zilnice și merg pe jos timp de o oră pe zi, atunci ar trebui să adauge alte - de calorii pe zi la cifrele de mai sus.

cum să pierdeți greutatea sub armpit

Cu un stil de viață activ, atletic, bărbații cu vârsta cuprinsă între 18 și 30 de ani ar trebui să respecte o normă zilnică de trei mii de calorii. Barbatii peste treizeci pot reduce aceasta cifra cu - calorii.

slabeste mancand regeste carte

Și reprezentanții sexului mai puternic după cincizeci de ani care sunt implicați în sport, se recomandă consumul de la la de calorii. Calorii pe zi în alimentele normale pentru femei Cu un stil de viață sedentar, femeile după cincizeci de ani nu au nevoie de mai mult de de calorii pe zi.

Femeile din categoria de pierderea în greutate pe lment între 26 și 50 de ani au nevoie de kcal, iar fetele sub 26 de ani au nevoie de două mii. Cu un stil de viață activ moderat, aceiași indicatori trebuie să fie crescuți cu de unități.

Și cu activitate completă, aportul zilnic mediu de calorii pentru femeile de până la treizeci este de kcal, pentru femeile de la 30 la 60 -iar pentru femeile de la șaizeci și peste - două mii de calorii. Numărul de calorii pe zi pentru pierderea în greutate, desigur, va fi mai mic decât norma obișnuită. Dar dacă o persoană vrea să se îmbunătățească, atunci invers.

Acestea sunt oligoelemente cheie care oferă corpului forță și energie. Micronutrienți dintr-o privire Atunci când pierzi în greutate, trebuie să te străduiești nu numai să reduci numărul de calorii consumate pe zi, ci și să te asiguri că aceste calorii sunt distribuite corect și aduc beneficii maxime pentru organism. Primul oligoelement Carbohidrați - principala resursă a organismului din punct de vedere al energiei.

Carbohidratele sunt simple și complexe, sau într-un alt mod - dăunătoare și utile. O persoană care dorește să slăbească ar trebui să mănânce doar din cele complexe, cum ar fi legume și fructe proaspete, cereale integrale și produse făcute din ele.

5 motive pentru care ouăle sunt un element esențial pentru pierderea în greutate

Ciocolata, rulourile, înghețata, pastele și cartofii în special prăjiți sunt, în general, excluse din dietă. Care este diferența lor? Carbohidrații simpli sunt absorbiți rapid de organism, acest lucru duce la o creștere accentuată a glicemiei. Dar, de asemenea, el cade brusc, după care o persoană începe să simtă foame și oboseală severă. Carbohidrații complecși sunt prelucrați de către organism mai mult timp, în plus, sunt mai hrănitori, adică rămâne sățietatea mai mult timp.

Când sunt absorbite, zahărul din sânge rămâne la un nivel normal, ceea ce nu provoacă fluctuații ale stării de spirit și stării de bine. Al doilea element de urmă Proteinele sunt un material pentru structura organismului. Unghiile și părul uman, organele și mușchii sunt alcătuite din proteine. Când creați un meniu în calorii pe zi, pierderea în greutate pe lment că cel puțin dintre ele sunt proteine.

Proteinele provin de origine animală și vegetală.

Care să alegi depinde de preferințele tale. Dar alimentele vegetale pot fi consumate mai mult în volum, fără a depăși numărul maxim de calorii pe zi pentru pierderea în greutate. Al treilea element de urmă Grăsimile - componenta principală pentru îmbunătățirea funcției de protecție a organismului.

De asemenea, aceste oligoelemente sunt direct implicate în procesele metabolice. De exemplu, din de calorii pe zi, trebuie alocate special grăsimilor. Cu toate acestea, mai mult de jumătate dintre ei ar trebui să fie nesaturați.

  1. Cum de a elimina grăsimea în jurul buzelor
  2. Diete de slabit 20 kg
  3. Cele mai bune modalități de a arde grăsime la domiciliu
  4. Pierderea în greutate pe arbonne 30 de zile
  5. Cum pot pierde greutatea corporală
  6. Cum să te gândești la pierderea în greutate - Slabire pasadena
  7. Pierdere în Greutate și Zinc - Sănătate -

Se găsesc în lapte și produse lactate, în pește și nuci, în ulei de măsline. Pierderea în greutate pe lment de grăsimi saturate trebuie redusă la minimum.

Google Kitaplar

Nu numai că sunt dăunătoare figurii, ci contribuie și la dobândirea diferitelor boli de inimă. Numărarea caloriilor și pierderea în greutate Dacă vrei să rămâi mereu în formă, trebuie să înveți cum să calculezi caloriile pe zi.

Pentru a face acest lucru, trebuie să aflați cifra corespunzătoare schimbului principal.

  • 15 trucuri pentru a pierde greutatea fără efort
  • Înainte și după pierderea în greutate 100 lbs
  • Pierzi în greutate într-un mod sănătos și simplu! Sfaturi reale de pierdere în greutate
  • 5 motive pentru care ouăle sunt un element esențial pentru pierderea în greutate El Diario NY

Pentru bărbați, este o calorie pe kilogram de greutate corporală pe oră. Pentru sexul mai slab, este de 0, 9 calorii pe kilogram pe oră. Dacă sunteți o femeie și cântăriți 70 kg, atunci metabolismul principal este calculat după cum urmează: 0, 9 calorii x 70 kilograme x 24 ore. Aceasta va fi6 calorii, rotunjită și va obține calorii pe zi. Pentru a calcula numărul de calorii pe zi pentru a pierde în greutate până la rezultatul dorit, trebuie să înlocuiți greutatea existentă în formulă cu cea pe care doriți să o obțineți.

rezultatele pierderilor în greutate cronologie

De exemplu, vrei să cântărești 60 de kilograme. Aceasta este cerința ta zilnică de a pierde în greutate. Cu toate acestea, aceste calcule sunt valabile pentru persoanele cu un stil de viață inactiv. În același timp, dacă jucați sport și sunteți bărbat, atunci ar trebui să adăugați - la cifra obținută. Dacă jucați sport și sunteți femeie, adăugați încă - kcal.