Mai ușor de a rămâne gravidă după pierderea în greutate, Cât durează să concepi?


Avertizări Majoritatea medicilor vă vor sfătui în general să nu slăbiți în timp ce sunteți gravidă - chiar dacă sunteți supraponderal, ar trebui să vă îngrășați în timpul sarcinii.

Dar există lucruri pe care le puteți face pentru a preveni creșterea inutilă în greutate în timpul sarcinii.

Aceasta nu este infertilitate. Doar că nu toată lumea știe să conceapă un copil.

Iată ce trebuie să știți. A calca Partea 1 pierderea în greutate nou născută de ce 2: Precauții Nu dietați în timpul sarcinii. Nu încercați niciodată să slăbiți atunci când sunteți gravidă, cu excepția cazului în care medicul dumneavoastră vă spune să faceți acest lucru.

Nu luați niciodată o dietă după ce ați descoperit că sunteți gravidă.

mai ușor de a rămâne gravidă după pierderea în greutate pepsi max încet încetinește pierderea în greutate

Toate femeile trebuie să se îngrașe în timpul sarcinii. Femeile obeze ar trebui să înregistreze între 5 și 9 kg. Femeile supraponderale ar trebui să înregistreze între 7 și 11 kg. Femeile cu greutate normală ar trebui să se îngrașe între 11 și 16 kg. Femeile subponderale ar trebui să înregistreze între 13 și 18 kg. Dacă țineți dieta în timpul sarcinii, este posibil ca bebelușul dvs.

Vezi unde greșești și cum poți remedia situația. Concepția nu înseamnă numai a face sex.

Știți când să slăbiți. Deși nu este recomandabil să slăbești în timpul sarcinii, este frecvent ca femeile să slăbească în primele câteva luni. Multe femei întâmpină greață și vărsături la mai ușor de a rămâne gravidă după pierderea în greutate. Acest lucru este cel mai puternic în primele câteva luni și poate fi dificil să mențineți alimentele jos.

Nu pierde puțin în greutate nu este o problemă, mai ales dacă ești puțin supraponderal, deoarece bebelușul poate obține apoi caloriile necesare din rezervele tale de grăsime. Consultați-vă cu medicul sau dieteticianul. Dacă sunteți îngrijorat de greutatea dvs. Nu începeți niciodată o dietă pe cont propriu fără să discutați mai întâi cu un medic. De asemenea, consultați-vă medicul dacă într-adevăr nu puteți menține alimentele jos sau dacă ați slăbit mult, chiar și în primele luni.

Partea 2 din 2: A rămâne sănătos Știți de câte calorii aveți nevoie. Femeile care au o greutate normală când rămân însărcinate au nevoie de aproximativ de calorii pe zi în al doilea și al treilea trimestru. O femeie cu greutate normală ar trebui să consume între și de calorii.

Consumul de mai multe calorii decât recomandat poate duce la creșterea în greutate nesănătoasă. Dacă sunteți subponderal sau supraponderal înainte de a rămâne gravidă, discutați cu medicul dumneavoastră despre câte calorii aveți nevoie. Asta variază în funcție de persoană.

mai ușor de a rămâne gravidă după pierderea în greutate ragi java pierdere în greutate

Chiar și în cazul rar în care trebuie să slăbești în timpul sarcinii, este posibil să fie nevoie să mănânci același număr de calorii sau mai mult. De asemenea, discutați cu medicul dumneavoastră despre numărul de calorii dacă aveți nașteri multiple. Probabil ai nevoie de și mai multe calorii dacă ai mai mult de un copil.

Evitați caloriile goale și alimentele nesănătoase. Caloriile goale duc la o greutate inutilă și nu asigură bebelușului nutrienți.

Pregătirea pentru naștere

Evitarea caloriilor goale vă va ajuta să mențineți o greutate sănătoasă pe tot parcursul sarcinii. Nu consumați alimente cu adaos de zaharuri și grăsimi hidrogenate. Vinovații obișnuiți sunt băuturile răcoritoare, deserturile, brânzeturile grase și mezelurile. Optează pentru opțiuni cu conținut scăzut de grăsimi, fără grăsimi și neîndulcite, dacă poți. De asemenea, evitați cofeina, alcoolul, fructele de mare crude și alte surse posibile de bacterii.

Luați vitamine speciale. Corpul tau are nevoie de mai multi nutrienti atunci cand esti insarcinata. Vitaminele prenatale vă oferă substanțele potrivite fără a consuma prea multe calorii. Nu vă bazați doar pe suplimente, chiar dacă medicul dumneavoastră vă spune să slăbiți. Suplimentele sunt cel mai bine absorbite atunci când le luați cu o masă, iar vitaminele din alimente sunt mai bine absorbite de organism decât cele din mai ușor de a rămâne gravidă după pierderea în greutate.

Acidul folic este una dintre cele mai importante vitamine prenatale și reduce semnificativ riscul de defecte neurologice.

  1. Sarcina dupa 35 ani: intelege riscurile | kalibaskogyerekvilag.ro
  2. Când apar astfel de semne, ar trebui să fiți examinat de un endocrinolog și să urmați un curs de tratament.

Fierul, calciul și acizii grași Omega3 susțin, de asemenea, funcțiile corpului atunci când bebelușul trebuie să se dezvolte. Nu luați suplimente care conțin prea multe vitamine A, D, E sau K. Consumați în mod regulat mese mici. Consumul unei mese mici mai des vă va ajuta în mod normal să vă mențineți greutatea în timp ce urmați o dietă, dar este bine și pentru femeile însărcinate.

Aversiunea alimentară, greața, arsurile la stomac și constipația te fac să te temi de o masă mare când ești gravidă. Consumul de mese mici de cinci până la șase ori pe zi vă poate ajuta să vă digerați mai bine mâncarea. Acest lucru este valabil mai ales dacă bebelușul dvs. Mănâncă sănătos cu substanțe nutritive bune în timpul sarcinii.

Consumați o mulțime de alimente cu acid folic și asigurați-vă că aveți suficiente proteine, grăsimi sănătoase, carbohidrați și fibre. Alimentele bogate în acid folic includ suc de portocale, căpșuni, spanac, broccoli și fasole.

mai ușor de a rămâne gravidă după pierderea în greutate new york reducerea în greutate retreat

Începeți cu un mic dejun bun, astfel încât să vă simțiți mai puternici pe tot parcursul zilei. Alegeți cereale integrale în loc de pâine albă. Alimentele bogate în fibre vă mențin o greutate sănătoasă și previn problemele digestive, cum ar fi constipația. Cerealele integrale, legumele, fructele și leguminoasele sunt surse bune de fibre.

Mănâncă cât mai multe fructe și legume. Mănâncă gustări sănătoase. Gustările pot fi foarte bune pentru dvs.

  • Cum să pierdem în greutate într-o săptămână Pierdeți în greutate într-o săptămână sfaturi Alăptarea și pierderea în greutate by Donna Murray, RN, BSN; Revizuit de Meredith Shur, MD Share on Facebook Share on Twitter Cât de mult veți pierde, obținându-vă corpul înapoi înainte de sarcină și sfaturi utile Dacă sunteți ca majoritatea mamelor noi, este posibil să vă îngrijorați să pierdeți greutatea după sarcină și la nașterea bebelușului.
  • Investigatiile suplimentare sunt disponibile doar in situatia a 3 avorturi spontane recurente, nu dupa unul sau doua; acest lucru este urmare a statisticilor, care arata ca sansele unei sarcini reusite data viitoare sunt extrem de bune, sugerand ca avortul spontan a fost cauzat mai degraba de ghinion, decat de o cauza fundamentala.
  • Cum să pierdeți greutatea rockville md
  • Despre nutritie Daca ai peste 35 ani si iti doresti sa ramai insarcinata, nu esti singura.
  • Sarah strae pierdere în greutate
  • Luna nu va rămâne gravidă.

Alegeți gustări sănătoase, bogate în nutrienți, nu alimente procesate sau deserturi bogate în zahăr și grăsimi proaste. Faceți un smoothie de banane sau un sorbet de fructe în loc de o înghețată sau un milkshake. Ciuguliți niște nuci sau fructe între mese. În loc de pâine prăjită albă cu brânză grasă, mâncați un biscuit integral cu niște brânză cu conținut scăzut de grăsimi.

Ouăle fierte, biscuiții din cereale integrale și iaurtul sunt alte gustări bune. Mai degrabă beți suc de legume, apă minerală cu suc de fructe sau un pahar de lapte degresat sau lapte de soia în loc de sifon cu zahăr. Continua sa te misti. Exercițiul este foarte important dacă doriți să slăbiți în mod normal și joacă, de asemenea, un rol într-o greutate sănătoasă atunci când sunteți gravidă. O femeie însărcinată sănătoasă ar trebui să facă exerciții fizice cel puțin 2,5 ore pe săptămână.

Prin exerciții fizice, aveți mai puține probleme cu afecțiunile sarcinii, dormiți mai bine, vă simțiți mai puternic din punct de vedere emoțional și aveți mai puține șanse de complicații. De asemenea, slăbești mai ușor după sarcină. Consultați medicul dacă elaborați un nou plan de exerciții.

Pierderea în greutate când sunteți gravidă

Nu mai faceți exerciții dacă începeți să sângerați sau dacă apa vi se rupe prea repede. Formele bune de exerciții fizice includ mersul pe jos, înotul, dansul sau ciclismul. Evitați activitățile care ar putea afecta stomacul, cum ar fi kickbox-ul sau baschetul.

mai ușor de a rămâne gravidă după pierderea în greutate black leopard fat burner

De asemenea, nu faceți lucruri care vă pot face să cădeți, cum ar fi călăria. Scufundarea poate fi, de asemenea, periculoasă, deoarece bulele de aer pot pătrunde în sângele bebelușului. Avertizări Nu încercați niciodată să slăbiți intenționat atunci când sunteți gravidă, mai ales fără a vă consulta medicul.

mai ușor de a rămâne gravidă după pierderea în greutate modalități de a pierde greutatea fast adolege girl

Ultimele Articole