Cum să pierdeți greutatea folosind bmr ul dvs


Urmărirea BMR

Pagina principala » Stil de viata » Câte calorii ar trebui să mănânc pentru a slăbi? Câte calorii ar trebui să mănânc pentru a slăbi?

cum să pierdeți greutatea folosind bmr ul dvs

Oamenii adesea se confruntă cu miturile obișnuite ale dietei și fac greșeala mâncării puțini calorii pentru corpul lor, ceea ce poate duce la privațiune, încetinirea metabolismului și, în unele cazuri, binging nedorit. Pentru a pierde în greutate în mod eficient, este important să mănânci într-o manieră cu deficit caloric, adecvat tipului tău de corp, nivelului de activitate și greutății tale.

Pentru a face acest lucru, trebuie să determinați aportul caloric ideal, folosind aceleași metode nepricepute pe care nutriționiștii le folosesc pentru a-și ajuta clienții. Cum să determinați aportul caloric necesar Cele mai importante trei componente pentru determinarea aportului caloric necesar includ: Rata ta metabolică bazală BMR Nivelul dvs. Pentru a vă da seama de câte calorii aveți nevoie pentru a pierde în greutate, mai întâi veți descoperi rata metabolică bazală sau BMR.

După ce îți dai seama de BMR, vei folosi acest număr pentru a-ți da seama de nevoile tale calorii adecvate.

Cum să determinați aportul caloric necesar

Pentru a-ți da seama de BMR, poți folosi una din aceste două formule științifice: 1. Formula Katch-McArdle Pentru a utiliza această formulă, trebuie să vă cunoașteți mai întâi procentul de grăsime din corp.

Exercițiile cardio sunt extrem de benefice și nu trebuie evitate cu totul, deoarece pot preveni afecțiunile cardiace, pot reduce tensiunea arterială, pot atenua stresul și pot îmbunătăți sănătatea dumneavoastră generală. Nu sunt importante în procesul de pierdere a grăsimilor.

Cea mai precisă modalitate de a determina procentul de grăsime corporală este prin obținerea unei scanări DEXA la spitalul local. De asemenea, puteți obține o estimare acasă folosind etrierile Accu-Measure.

Fresh articles

Aceasta este o formulă în doi pași. Mary, o femeie adultă relativ sănătoasă, vrea să-și cunoască BMR. Greutatea ei este de de kilograme sau 63,6 kilograme. În primul rând, trebuie să-și dea seama de masa ei corporală slabă. Mary's LBM este Formula Jeor Formula Katch-McArdle este o formulă bună dacă îți cunoști procentul de grăsime din corp, dar ce se întâmplă dacă nu stiu?

Alternativ, puteți utiliza Mifflin-St.

Account Options

Formula Jeor pentru a-ți da seama de BMR. Dacă nu știți cum să vă convertiți înălțimea sau greutatea în kilograme sau centimetri, utilizați un instrument de conversie online. Apoi, introduceți vârsta și rezolvați-vă. De exemplu, să luăm Lori, o tânără de 22 de ani, care are 68 de înălțime ,72 cm și cântărește de kilograme 68,18 kilograme.

Deoarece este femeie, vom folosi formula feminină pentru această ecuație. După ce calculați BMR, calculați-vă factorul de activitate. Pasul 2: Determină factorul de activitate Din păcate, oamenii fac greșeala de a alimenta sub BMR, considerând că este cantitatea de calorii de care au nevoie zilnic.

Related Content

Acest lucru este pur și simplu incorect - BMR-ul dvs. Nu ești comatoasă, așa că vei folosi un factor de activitate pentru a-ți da seama de câte calorii ai cu adevărat nevoie de zi cu zi. Deci care este un factor de activitate? Este un multiplicator care determină cât de mult crește nevoile dvs. De exemplu, Jill culturistul lucrează cinci ore pe zi, astfel încât nevoile sale de calorii sunt mai mari decât recepționista Jane, care este staționară în cea mai mare parte a zilei.

cum să pierdeți greutatea folosind bmr ul dvs

Cu cât ești mai activ, cu atât ai mai multe calorii. Iată factorii de activitate: 1. Lucrează toată ziua o muncă lentă la birou și nu exercită.

Calcularea cheltuielilor dvs. totale zilnice de energie

Aceasta o califică drept sedentară, așa că haideți să înmulțim 2. Pur și simplu înmulțiți BMR cu factorul de activitate care se potrivește produse de slabit lady gym cu stilul dvs.

cum să pierdeți greutatea folosind bmr ul dvs

Acest lucru vă va asigura că pierdeți în greutate în siguranță și constant. De exemplu, să luăm Joanne cum să pierdeți greutatea folosind bmr ul dvs exemplul precedent, al cărui aport de întreținere a fost estimat la 2.

Prin urmare, un deficit caloric sigur pentru ea este cuprins între 1. Cuvânt final Cel mult, vizați o pierdere de unu la două kilograme pe săptămână, ceea ce vă asigură că veți pierde în greutate la o greutate sigură și menținută. În loc să utilizați orice număr arbitrar, de regulă, pentru a pierde în greutate, cum ar fi 1. Acest lucru vă asigură să rămâneți sănătos în timp ce pierdeți în greutate.

Cum determinați de obicei numărul de calorii pentru a mânca pentru a pierde în greutate?

Adevărul este că scăderea pe timp indelungat a greutății are loc prin modificarea sănătoasă a dietei dvs. Cum să pierzi în greutate: Afla de cate calorii are nevoie corpul tau. Urmați un plan de nutriție echilibrat cu obiceiuri alimentare sanatoase și urmăriți aportul de calorii. Faceti exercitii cel puțin 60 de minute, zile pe săptămână, cu puțină pregătire de forță.