Nutrienții vă fac să pierdeți în greutate


În timp ce exercițiile fizice sunt cu siguranță importante pentru sănătate, cel mai bun punct de plecare pentru pierderea în greutate este să schimbi ceea ce mănânci. Iată câteva sugestii pentru a începe să pierdeți în greutate fără a face un pas.

A calca Partea 1 din 3: Obțineți calorii mai bune Cel mai bun lucru pe care îl poți face pentru a slăbi este să mănânci mai bine.

nutrienții vă fac să pierdeți în greutate

Principiul din spatele pierderii în greutate prin schimbarea a ceea ce mănânci este reducerea caloriilor, dar fără a necesita un control excesiv al porțiunilor sau numărarea caloriilor. Trucul este să reduceți alimentele care au un conținut ridicat de calorii, dar care să vă ofere corpului puțin în schimb. Începeți să mâncați alimente naturale, neprelucrate, cum ar fi fructe, legume, carne sănătoasă și pește.

Account Options

O mare parte din alimentele din supermarketuri și snack-baruri sunt foarte procesate pentru a le face mai ieftine de a produce și pentru a prelungi durata de valabilitate. Această procesare vine adesea în detrimentul nutrienților esențiali și schimbă compoziția alimentelor într-un mod care îngrașă. Lipiți-vă de culoarele exterioare din supermarket.

O modalitate ușoară de a mânca mai bine este să faceți cumpărături de-a lungul culoarelor exterioare, unde sunt păstrate mâncăruri proaspete, și să evitați rafturile centrale unde pot fi găsite toate alimentele conservate și procesate. Aflați cum să citiți etichetele alimentelor. Citirea amprentei mici pe ambalajul alimentelor vă va spune diferența dintre alimentele care sunt cu adevărat bune pentru dvs. Verificați dimensiunea porției.

3. Somonul

Acordați atenție modului în care produsele sănătoase sunt generale, nu doar ca o afirmație de sănătate autonomă. Multe alimente pretind că sunt bogate în cafea latte pentru slabit, dar au și un conținut foarte ridicat de zahăr și sunt pline de alți carbohidrați rafinați.

  • Grechgodx pierderea în greutate
  • Cum să faceți masă și să pierdeți în greutate - Sănătate -

Acest lucru vă asigură că vă îngrașă, chiar dacă celelalte mențiuni de sănătate sunt corecte. Evitați caloriile goale, cum ar fi cele din sifon, dulciuri și alimente nedorite. Din nou, acestea au o valoare nutritivă foarte mică și nu ambalează mai mult de multe calorii în porții mici.

nutrienții vă fac să pierdeți în greutate

Fiți deosebit de atenți la carbohidrații rafinați. Acestea sunt cunoscute pentru provocarea obezității. Orice lucru care conține făină sau zahăr glucoză, fructoză, zaharoză va fi păstrat în corpul dumneavoastră ca grăsime. Carbohidrații rafinați pot duce, de asemenea, la modificări ale corpului care vă fac metabolismul mai puțin eficient.

De asemenea, zahărul poate duce la apetitul rapid, ceea ce te face să îți dorești mai mult nutrienții vă fac să pierdeți în greutate târziu. Faceți din apă băutura dvs. Nu are calorii, ajută digestia și, de asemenea, poate ajuta la eliminarea toxinelor din sistemul dvs. Băuturile zaharoase, cum ar fi sifonul sau chiar sucul de fructe, sunt bogate în carbohidrați și, prin urmare, determină creșterea în greutate.

Antrenament de forță pentru a crește volumul

În ciuda afirmației producătorului că conține puține sau deloc calorii, soda dietetică conține îndulcitori care te pot face să te îngrași și care pot fi toxici. Nu vă fie teamă de grăsimile sănătoase, cum ar fi cele din ulei de măsline, avocado, nuci și pește.

nutrienții vă fac să pierdeți în greutate

Acest lucru este în contrast cu dietele cu conținut scăzut de grăsimi din anii 80 și 90, dintre care multe s-au dovedit ineficiente. Feriți-vă de produsele cu conținut scăzut de grăsimi. Doar pentru că ceva are un conținut scăzut de grăsimi nu înseamnă că nu te poate îngrașa. Multe produse cu conținut scăzut de grăsimi sunt pline de zahăr și alți carbohidrați rafinați, care sunt transformați în grăsimi în corpul dumneavoastră imediat ce le consumați. Evitați grăsimile trans.

Grăsimile trans, cum ar fi uleiurile hidrogenate, sunt fabricate prin manipularea structurii chimice a uleiurilor naturale și transformarea lor în ceva complet străin corpului.

Acestea determină creșterea în greutate, dar sunt implicate și în dezvoltarea bolilor, precum bolile cardiovasculare. Partea 2 din 3: Consolidarea voinței tale Nu te face să simți că ți se refuză ceva.

  1. 20 de alimente care te ajută să slăbești. Ce să incluzi în meniu ca să pierzi în greutate
  2. Cum să slăbești 45 kg (cu Foto) - Sfaturi -
  3. Ce să incluzi în meniu ca să pierzi în greutate 20 de alimente care te ajută să slăbești.
  4. Cum să eliminați grăsimea piciorului și coapsei
  5. Va ajuta alăptarea să pierdeți în greutate

Cel mai rău lucru pe care îl poți face pentru motivație este să te faci să simți că ești luat de la tine. Sentimentul de a fi lipsit de ceva te poate face să îți faci anxietate, iar acest lucru poate duce la mâncarea inconștientă. Nu te înfometa!

nutrienții vă fac să pierdeți în greutate

Există multe riscuri pentru sănătate asociate meselor neregulate.