Pierde greutatea dar păstrați dimensiunea sânilor, Cum să slăbești, dar să păstrezi sânii și vagabondele? - Un ghid complet


Cât de greu este pieptul?

Pagina principala » Gestionarea greutății » Cum să pierdeți grăsimea corporală fără a pierde mărimea sânilor Cum să pierdeți grăsimea corporală fără a pierde mărimea sânilor Sânii constau din canale, ganglioni limfatici, vase de sânge și lobi, dar conțin și o cantitate mare de grăsimi. Când vine vorba de reducerea greutății, organismul își pierde grăsimea în ansamblu, în loc de a fi într-o anumită zonă.

pierde greutatea dar păstrați dimensiunea sânilor

Cu toate acestea, dacă doriți să vă păstrați dimensiunea pieptului în timp ce vă înclinați restul corpului, puteți găsi un succes moderat. Scopul este să vă construiți mușchii pectorali subiacenți în timp ce ardeți grăsime. Acest lucru va da sânilor dvs.

Pieptul scade atunci când pierderea în greutate

Cardio ajută la arderea grăsimii corporale. Urmăriți aportul dvs. Reduceți această sumă cu de calorii și veți pierde aproximativ 1 pierde greutatea dar păstrați dimensiunea sânilor. Pasul 2 Mâncați de mai multe ori pe parcursul zilei pentru a vă menține apetitul sub control și metabolismul ridicat.

Luați o masă imediat ce vă treziți și mâncați la fiecare două-trei ore pentru restul zilei. Păstrați mesele mici și le bazați pe alimente sănătoase, cum ar fi fructele, legumele, cerealele integrale, carnea slabă, fasolea și produsele lactate cu conținut scăzut de grăsimi.

O ceașcă de iaurt cu conținut scăzut de grăsimi cu fructe de pădure amestecate este o opțiune de masă sănătoasă.

De ce sânii în primul rând devin subțiri?

Pasul 3 Ardeți grăsimea cu exerciții cardiovasculare. Alegeți o formă de cardio pe care o vă bucurați și o faceți într-un format de intervale.

pierde greutatea dar păstrați dimensiunea sânilor

Acest tip de antrenament arde calorii într-un ritm mai rapid decât instruirea pe durată determinată. Începeți cu o încălzire ușoară timp de cinci minute, apoi alternați înainte și înapoi între timp rapid și lent pentru restul antrenamentelor.

Cum să păstrați dimensiunea sânilor după sarcină / Parenting | Sport, fitness, sănătate și dietă!

Scopul pentru de minute de formare și de a exercita trei zile pe săptămână pe zile alternante. Pasul 4 Efectuați exerciții de piept pentru a vă construi pecs. Includeți exerciții din diferite unghiuri pentru a vă asigura că vă îndreptați complet asupra mușchilor. Cu cât aveți mai multă mușchi pe care îl câștigați, cu atât este mai probabil să vă mențineți sânii înălțați.

pierde greutatea dar păstrați dimensiunea sânilor

Efectuați exerciții, cum ar fi presele de banc înclinate, împingere, prese de refuz și zbura pentru a vă deplasa pieptul superior, mediu, inferior și interior.

Pasul 5 Utilizați o rezistență adecvată la exercițiile dumneavoastră pentru a vă maximiza complet mușchii.

pierde greutatea dar păstrați dimensiunea sânilor

Scopul pentru o rezistență pe care o puteți ridica doar opt până la de 12 ori. Faceți patru sau cinci seturi de exerciții și lucrați în trei zile noncardio pe săptămână.

Sfaturi pentru conservarea mamei

Pentru a crește rezistența cu flotoarele, purtați o vesta ponderată sau un rucsac ponderat. Pasul 6 Executați o formă adecvată cu exercițiile pec pentru a obține cele mai bune rezultate.

  1. De ce este asta?
  2. Cum să slăbești, dar să păstrezi sânii și vagabondele Un ghid complet
  3. Nici o pierdere în greutate după vsg

Pentru plimbări, se află pe stomac cu mâinile puțin mai largi decât lățimea umărului și picioarele împreună. Împingeți-vă până când brațele sunt complet extinse și ridicați șoldurile pentru a forma o linie dreaptă de la umeri până la tocuri.

De ce îți pierde pieptul? Losten prea repede!

Coborâți încet prin îndoirea coatelor și opriți când pieptul este chiar deasupra podelei. Împingeți-vă înapoi în mod constant și repetați-vă. Bacsis Încălziți-vă înainte de a efectua orice exerciții în piept.

Efectuați cinci până la 10 minute de activitate cardio lumină. Avertizare Nu încercați să pierdeți greutatea prea repede. Pierderea rapidă în greutate poate provoca o varietate de probleme de sănătate.