Cel mai bun smartwatch pentru pierderea în greutate


Cele 6 sfaturi pentru cel mai bun trainer pentru a te ajuta să scapi de greutate by Malia Frey 1 - Cele mai bune modalități de utilizare a traseului dvs.

Dar purtarea dispozitivului nu vă va ajuta să vă slăbiți. De fapt, mulți diete investesc într-un tracker doar pentru a găsi că dispozitivul nu ajută deloc. Deci, ar trebui să vă distrugeți tracker-ul de fitness? Absolut nu! Indiferent de marca pe care ați cumpărat-o, monitorul dvs. Trebuie doar să învățați cum să utilizați monitorizarea activității mai bine, astfel încât să obțineți valoarea banilor și să atingeți obiectivul.

Asta inseamna ca o poti purta chiar si in zilele tale de lene, zilele si zilele tale "in afara", cand nu ai de gand sa urmezi nici un exercitiu sau reguli de dieta.

hoodia slimming berbahaya arzător de grăsime în timp ce pe anavar

Aceste zile contează mai mult decât zilele tale "în". De ce are chestia asta?

pierderea în greutate folosind canapeaua la 5k dacă povestiri de scădere în greutate

Dacă veți aduna doar informații despre zilele în care sunteți perfect, nu veți învăța niciodată cum să remediați obstacolele care stau în calea obiectivelor dvs.

Coerența contează cel mai mult când încercați să slăbiți.

Related Content

Dacă puteți aduna date despre numărul de zile pe care le decolați, nivelul de activitate din acele zile și evenimentele care declanșează decizia de a sări peste planul de sănătate, puteți aborda problemele și puteți efectua ajustări după cum este necesar. Pentru a vă asigura că purtați dispozitivul cât mai des posibil, este inteligent să investești într-un tracker de fitness, care poate fi adaptat stilului tău personal fluid, oferă funcții de stil de viață pe care le poți folosi pe tot parcursul zilei și te simți confortabil pe încheietura mâinii.

Un dispozitiv ca noul Smartwatch Fitbit Versa prezentat în fotografie funcționează bine pentru multe femei. Puteți personaliza trupa pentru a se potrivi cu tinuta dvs. Aceasta nu este neapărat o idee proastă. Dar dacă doriți să scăpați în greutate, ar trebui să folosiți jurnalul de alimente înainte de a mânca, nu după. În fiecare seară după cină când vă simțiți plini și mulțumițiluați cinci minute pentru a vă alimenta mâncarea pentru a doua zi.

Listați toate alimentele pe care intenționați să le consumați pentru întreaga zi și asigurați-vă că totalul caloriilor nu depășește obiectivul țintă. De asemenea, puteți verifica echilibrul macronutrient pentru a vă asigura că aveți suficientă proteină și fibră pentru a evita poftele de foame. Efectuați ajustări după cum este necesar pentru a vă atinge obiectivele nutriționale.

xxl fat burner pierderea în greutate loana

Apoi, utilizați meniul pe care l-ați creat ca "harta rutieră" a alimentelor pe parcursul următoarei cel mai bun smartwatch pentru pierderea în greutate. Veți găsi că este mai ușor să mănânci sănătos atunci când decizia despre ce să mănânce a fost deja făcută.

De asemenea, este ușor să renunțați la gustările inutile și la tratamentele calorice înalte atunci când știți că aveți o masă satisfăcătoare, potrivită dietei, planificată mai târziu. Rețete de slăbit rapid dispozitive de urmărire a activității nu vin cu un jurnal de produse alimentare.

Dacă doriți să scăpați în greutate, aveți nevoie de această caracteristică, prin urmare, conectați dispozitivul la o aplicație alimentară pentru a utiliza funcțiile jurnalului alimentar.

Nu eo idee rea. Dar este o idee proastă dacă vrei să piardă în greutate. Există două modalități prin care ardem calorii în plus pe tot parcursul zilei: activitate exercițiu și activitate non-exercițiu.

Fresh articles

Pentru a pierde mai repede, trebuie să maximizați ambele numere. Asta inseamna ca trebuie sa arzi calorii din exercitii fizice si calorii de la pasi fara exercitiu fizic.

Exercițiile nu pot fi luate în considerare în ambele categorii. Exercitarea ar trebui să fie o adăugare la, nu un substitut, activitate non-exercițiu. Deci, dacă purtați monitorul în timpul exercițiilor fizice, setați un obiectiv cu un pas mai înalt, care trece peste și după pașii pe care îi faceți în timpul sesiunii de antrenament.

Aceasta înseamnă că puteți încerca să atingeți Anumiți traducători de fitness urmăresc minutele de exerciții și numărul pasului separat.

metoda de bare posturi de pierdere în greutate pierdeți în greutate după ovulație

Stabiliți obiective separate pentru fiecare pentru a vă atinge obiectivele de scădere în greutate. De exemplu, setați un obiectiv pentru a finaliza 30 de minute de exercițiu în fiecare zi, în plus față de 15 de pași. Unele dispozitive afișează chiar pași pe oră pe dispozitiv, astfel încât să puteți rupe scorul tău în jos pe parcursul zilei.

Ce Fitbit este cel mai bun pentru pierderea în greutate?

De fapt, volumul de informații determină unii diete să ignore complet tabloul de bord al datelor. Când există prea multe numere pentru cel mai bun smartwatch pentru pierderea în greutate fi gestionate, este ușor ca toate informațiile să fie ignorate.

Deci, ștergeți datele care nu contează - cum ar fi datele despre somn. Datele de somn de la tracker sunt utile numai dacă sunt importante pentru planul de pierdere în greutate și dacă puteți face ceva în legătură cu acesta. Dacă nu dormiți suficient, puteți mânca mai mult în ziua următoare din oboseală.

Somnul sănătos poate reduce, de asemenea, numărul de calorii arse de pe parcursul zilei. Dacă este cazul, și dacă puteți face modificări rezonabile pentru a avea un somn mai bun, păstrați datele de somn în tabloul de bord.

James Bond

Dacă nu, ștergeți-l și concentrați-vă pe numerele care contează mai mult. Monitorul de activitate te poate ajuta să faci asta. Dar trebuie să utilizați o tehnică de școală veche pentru a face acest lucru truc. La sfârșitul fiecărei săptămâni, accesați tabloul de bord online al monitorului de activitate și găsiți spațiul în care se urmărește progresul. Căutați un link care să scrie "Jurnal" sau "Progres". Aici sunt stocate toate realizările tale. Imprimați acest jurnal săptămânal sau lunar și postați-l pe frigider.

Atunci când sunteți tentați să renunțați la un antrenament sau să vă înșelați dietaexaminați-vă amprenta pentru a vă reaminti progresele pe care le-ați făcut deja.

apa de tarate pentru slabit trucuri își pierd rapid grăsimea

Având un memento vizibil al muncii voastre dure poate face minuni atunci când aveți nevoie de motivație. Mulți traducători de fitness vă conectează cu comunitățile online de alte persoane care încearcă să atingă obiectivele de scădere în greutate. Unii oameni folosesc, de asemenea, provocări de urmărire de fitness cu prietenii sau colegii ca motivație pentru atingerea obiectivelor. Dacă aceste conexiuni vă ajută să vă intensificați motivația, atunci mențineți-le.

Dar, uneori, ele pot avea efect invers. Unii diete găsesc comparațiile cu ceilalți pentru a fi intimidanți. Alții găsesc modalități de a înșela sistemul să devină mai competitivi și să "câștige" provocările lor. Rețineți că tracker-ul dvs.

Numai datele, brățara și singura aplicație nu fac nimic pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate. Prin urmare, alegeți și alegeți informațiile pe care le utilizați și faceți modificări inteligente pentru a vă atinge obiectivele de scădere în greutate.

Related Content.