Dieta m 1. Dieta Montignac pe intelesul gurilor flaminde si pofticioase


Posted by By Printesa Urbana 30 septembrie 26 Comments Postul asta exista pentru ca a fost cerut de public, nu pentru ca vreau sa-mi transform jurnalul intr-un blog de slabit, doamne fereste.

Ma declar in continuare printesa papanasilor cu smintina, vesnic indragostita de fursecurile cu nuca si dependenta de inghetata de ciocolata. Cred cu tarie ca mamaliga cu brinza de burduf e mama tuturor meniurilor de dieta m 1, iar ciorbei de pui a la grec i-as face o statuie.

Acestea fiind spuse, sa trecem la povestea de azi: dieta Montignac. Nu trec la explicatii inainte sa va promit ca functioneaza. E extrem de logic si usor de implementat.

Nu-mi iau comision de la nimeni, nu-s amanta domnului Michel Montignac, n-am procent la vinzarea de fructoza. Sint o tipa destul de bine intepenita in realitate, foarte sceptica atunci cind vine vorba de diete si greu de convins pe teme legate de stil de viata si sanatate. Am incercat multe, am citit si mai multe. Nu cred in infometare, in disocieri prelungite care iti dezechilibreaza organismul, nici in sport practicat pina la lesin.

Dieta Rina Detaliata pe Zile: Rina 90 Tabel Meniu Zilnic, Retete, Principii

Cred in organismul nostru, care e programat sa functioneze inteligent, si in simtul masurii. Bun, lectia nr 1 e urmatoarea: alimentele de baza contin cantitati diferite din patru mari clase de elemente. Glucidele cunoscute si sub numele infricosator de carbohidrati De ele nu ne place, va spun din start.

obezitate și slăbire

Adica ma rog, noi sintem asa indragostiti de ele, ca sint dulci si bune vitamine de slabit gust si ne fac dieta m 1, dar relatia nu e una pe care s-o privim cu ochi buni. Pentru ca odata date pe git, daca e sa ne luam dupa ce zice dl Montignac, ele cresc glicemia procentul de zahar in singeiar pentru a scadea glicemia la loc e nevoie de o productie mai mare sau mai mica de insulina.

Care insulina porunceste grasimilor care intra pe git odata cu zaharul sa se depuna pe fesele noastre. Cu alte cuvinte, rontai un biscuite cu unt, zaharul din el e ars ca energie de creier, untul se depune frumos pe coapsa stinga.

Daca ai fi mincat doar unt, el ar fi fost ars pe loc drept energie. Dar revenim la glucide. In functie de descarcarea insulinica pe care o produc, avem doua felul de glucide: — glucide bune, care provoaca descarcare insulinica mica faina integrala, orezul integral, fructelesi — glucide rele zaharul de masa, toate dieta m 1 care il contin, faina alba, orezul alb, cartoful, porumbul si alcoolul 2.

  • Ceaiul din plante pentru pierderea de grăsimi
  • Dieta General Motors: cum poți slăbi, sănătos, 8 kg. în doar 7 zile – Fitness-Nutriție
  • Pierderea în greutate final săptămâni gravidă

Proteinele Ele nici nu ne plac, nici nu ne displac. Cert e ca fara dinsele corpul nostru nu s-ar mai misca de ici colo, pentru ca din ele se construiesc celulele, ele sint transformate in glucoza si apoi in energie cind corpul are nevoie de combustibil, ele indeamna creierul sa produca anumiti hormoni care ne tin in viata. De unde facem rost de ele? Fie de la prietenele noastre animalele adica din carne, peste, brinza, oua, laptefie direct din gradina, adica din soia, migdale, alune sau cereale integrale.

instagram conturile de urmat pentru pierderea în greutate

Fibrele Dumnealor nu au valoare energetica, ceea ce inseamna ca sint cele mai bune prietene ale siluetei. Ele sint esentiale in digestie pentru ca regleaza tranzitul intestinal, au multe vitamine si saruri minerale si protejeaza sistemul digestiv de atacul E-urilor pe care le consumam zilnic. Inca un plus mare pentru fibre e acela ca ele tin glicemia in friu. Si stim deja de ce e important asta, nu?

Dieta Montignac pe intelesul gurilor flaminde si pofticioase

Dap, fibrele ne plac, ele sint prietenele noastre cele mai bune. Fibre gramada gasim in: cereale integrale fulgi de griu, orz, ovaz, secara, din cei fara zahar, fructe sau miere, simpli, se gasesc la plafarpiinea integrala nu cea din magazin, aia e doar colorata cu cacao sa para neagraorez integral, smochine uscate, fructe si legume verzi.

Lipidele Aceste doamne rotunde nu pot lipsi din farfuria noastra, pentru ca dinsele dieta m 1 producerea in organism a unor hormoni esentiali, plus ca au vitamine si ajuta la cresterea colesterolului bun. Lipidele stau ascunse in carne, peste, mezeluri, unt, brinza, untura, lactate, oua, masline, ulei.

Deci avem patru categorii de elemente continute de alimente. Despre un aliment care contine preponderent lipide spunem ca este lipidic, la fel cum despre unul care contine preponderent carbohidrati ca este glucidic. Sigur ca exista multe alimente care stau pe gard intre doua categorii, de exemplu alunele ele sint si lipide si glucide, sau carnea, care e si lipida si proteina. Pentru a ne usura lectia, scoatem din discutie proteinele, pentru ca de ele nu ne putem lipsi in nici un fel si sint inofensive la capitolul silueta.

Dieta Montignac: regimul disociat care te scapa de kilogramele in plus

Sinteti atenti, da? Sper ca n-a adormit nimeni, ca acum vine partea cea mai interesanta. Lectia nr. Adica daca maninci gras si dulce in acelasi timp, dulcele se arde pe loc, grasimea se depune unde-ti place mai putin. Iar daca vrei ca asta sa nu ti se intimple fix tie, tot ce trebuie sa faci este sa tii departe glucidele de lipide in procesul de digestie. Explicatia stiintifica a acestui principiu e urmatoarea: organismul are nevoie de energie pentru a trai, energie pe care o ia din ce consumam zilnic si din rezervele de grasime pe care si le-a constituit singur.

Astfel, un organism sanatos bine alimentat consuma din rezerve, constituind altele aproximativ egale pentru consum ulterior. Glucidele rele insa nu respecta acest principiu, ele sint arse imediat, iar grasimile ingerate odata cu ele sint stocate, urmind a fi consumate mult mai tirziu cel mai adesea, niciodata.

Dieta Montignac. Planul nutrițional pe zile

Si uite-asa rezulta funduletul bombat, coapsa rotunjoara, talia ingropata, colacei care mai de care mai miscatori. Imediat ce vei elimina din fata nasului glucidele rele, corpul isi va relua bunul obicei de a folosi cu prioritate dieta m 1 drept sursa de energie. Hai ca nu-i asa complicat, nu? Bun, gata cu teoria, acum trecem la practica. Ca sa slabim si sa ne mentinem subtirei, trebuie sa: 1. Eliminam din dieta glucidele rele si produsele care contin si glucide si lipide vezi in tabel alimentele glucido-lipidice 2.

Sa consumam lipide si glucide exclusiv bune la distanta de ore intre ele, astfel nu se intilnesc in procesul metabolic si fiecare e consumat imediat ce e ingerat.

pierdere în greutate spas span

Fibrele se dieta m 1 consuma cu oricare dintre cele doua tipuri de alimente, fie cu lipide fie cu glucide. Dupa 4 ore ai voie prinz, care e bine sa fie lipidic: carne lipide cu legume fibresalata fibre cu brinza si ou lipideomleta lipide cu ciuperci fibre.

Dieta General Motors: cum poți slăbi, sănătos, 8 kg. în doar 7 zile

Fara desert, fara piine alba acestea sint glucide, de care nu ai voie sa te atingi pina nu se digera lipidele, adica vreo ore. Seara cina poate fi lipidica, sau glucidica, in functie de cum ai chef. Peste lipide cu legume. Sau iaurt glucida cu fructe fibrasau ciorba de legume fibre. Fructele pot fi mincate oricind, atita vreme cit aterizeaza intr-un stomac gol din motive de fermentare, nu de dieta.

Ele nu contin glucoza, ci fructoza, care nu are descarcare insulinica. Adica ele chiar daca sint dulci, nu duc la depunerea grasimilor cu care se insotesc.

Tweet on Twitter Dieta Montignac este o dieta eficienta si functionala. Dieta creata de Michel Montignac se imparte in doua faze si se bazeaza pe doua principii: unul de a pierde in greutate si altul de a mentine silueta castigata in urma regimului de slabit. Aceasta dieta este inspirata din bucataria frantuzeasca — ceea ce face ca alimente precum vinul rosu, ciocolata sau branza sa nu fie interzise!

Din acest motiv, fructoza e singurul indulcitor natural recomandat in aceasta dieta. Eu il folosesc si in ceai, si la prajituri, are exact acelasi gust ca zaharul, are putere de indulcire de 4 ori mai mare si e complet inofensiva. Se gaseste la raioanele de diabetici din hypermaketuri si costa intre 7 si 20 de lei in functie de producator.

Cind gatiti o prajitura, de exemplu, important este sa o faceti fie glucidica, fie lipidica. Iar asta e destul de greu, daca stai sa te gindesti dieta m 1 oul si uleiul sint grasimi, iar faina e glucida, nu? Aici vine partea frumoasa. Ca faina integrala e glucida buna, si daca o combini cu tarita de griu care e fibra si alegi sortimente cu indice glicemic mic faina de naut, sau de glutenele sint neutre si pot fi combinate cu lipidele.

Asa fac eu checul dietetic, de exemplu. Iese la fel de bun, se coace pina la capat, tine o saptamina ma rog, nu prea se intimpla sa ramina nemincat atita vreme. Inca o chestie si am tacut pe ziua de azi: cind cumparati un dieta m 1 semipreparat din magazin, uitati-va pe ambalaj. Multe produse cu carne crenvurstii, sunca de praga, kaiserul contin, pe linga carne si grasime, gluten sau amidon, adica au si lipide si dieta m 1.