Cum să pierzi fast fat fat fat, Cum să pierzi rapid VISCERAL FAT (pentru femei; bărbați) - BMoove


Cum să pierzi rapid VISCERAL FAT pentru femei și bărbați Rezumatul articolului: Acest articol în video Acest articol este o transcriere a textului următorului videoclip Cum să scapi de grăsimea viscerală De la o anumită vârstă, corpul nostru începe să stocheze mai multe grăsimi decât înainte în burtă.

Prin urmare, nu este anormal să fi observat creșterea în greutate la tine însuți atunci când nu ți-ai schimbat obiceiurile alimentare. Fie că este vorba de motive cosmetice sau de sănătate, mulți oameni caută să piardă acea grăsime care se acumulează în timp sau pur și simplu să împiedice să se întâmple înainte ca aceasta să se întâmple. Dacă ești unul dintre ei, acest articol este pentru tine. Voi explica aici ce este grăsimea viscerală, de ce există, dar cel mai important, cum să scapi de ea!

Grăsime viscerală: introducere În corpul dumneavoastră, aveți 2 tipuri de grăsime: Grăsimea subcutanată care se află sub piele.

Și grăsimea viscerală dintre organele tale. Mai exact, grăsimea viscerală este grăsimea care se află între organele din burtă.

cum să pierzi fast fat fat fat

Această grăsime trebuie să o aveți puțin, desigur, dar problema este când începeți: Să ai multe, Când începi să ai o burtă mare, Când începem să avem această grăsime care ocupă tot mai mult spațiu. Și aici ceea ce se întâmplă este că vom avea probleme estetice, pentru că nu vom minți singuri, nu este neapărat foarte frumos să avem o burtă proeminentă. Să fii bine în corpul tău este extrem de important.

cum să pierzi fast fat fat fat

Altfel riscăm să avem lipsă de încredere, să fim mai puțin confortabili cu ceilalți și cu sine. Și, mai presus de toate, ceea ce vom avea sunt probleme de sănătate latente. Din moment ce toată grăsimea care este latentă în burta ta, este periculoasă pentru sănătatea ta, este adesea considerat extrem de inflamator și, prin urmare, poate duce la alte probleme de sănătate mult mai grave diabet, boli cardiovasculare etc.

Așa că trebuie să faci totul pentru a scăpa de această grăsime viscerală și pentru a găsi un stomac plat. Tocmai am creat o nouă serie de videoclipuri în 3 episoade care explică cum să găsești un stomac plat. Nu ezitați să mergeți să o vedeți, vă voi explica în detaliu: De ce să ai o burtă mare și de ce problemele cu burta în special sunt periculoase pentru sănătatea ta. De ce o mulțime de sfaturi pe internet sunt false, Și ce trebuie să faceți cu adevărat pentru a vă recâștiga stomacul plat.

Ofer tehnici concrete pentru a găsi rapid stomacul plat. De ce avem grăsime viscerală? Mecanismul de supraviețuire Această grăsime care ne enervează și pe care vrem absolut să o pierdem la prima vedere pare a fi inutilă Deci, de ce apare și se acumulează? De fapt, grăsimea viscerală este un mecanism de supraviețuire în corpul nostru, care a fost mult timp vital pentru oameni. Este vorba despre depozitarea grăsimilor și, prin urmare, a energiei pentru a supraviețui iernii, foametei sau orice altceva care ne poate împiedica să mâncăm corect o vreme.

Deci, acum, având luxul de a ne umple în fiecare zi, corpurile noastre continuă să se depoziteze pentru a preveni o perioadă de post care nu va veni niciodată.

Metabolismul nostru se schimbă odată cu vârsta Cu cât îmbătrânim, cu atât metabolismul nostru încetinește. Dacă nu faci mai mult exercițiu și mănânci întotdeauna același lucru cu vârsta, sau corpul tău cheltuiește mai puțin energie, atunci este inevitabil: corpul tău va stoca excesul.

În plus, cu cum să pierzi fast fat fat fat îmbătrânim, cu atât mai puțină apă conține corpul nostru. Acesta este motivul pentru care apar ridurile și pielea noastră se usucă odată cu înaintarea în vârstă.

Cu atât mai puțină apă, corpul nostru tinde să o înlocuiască cu grăsime, ceea ce explică, de asemenea, de ce depozităm tot mai multe grăsimi viscerale. O dietă prea bogată în lipide?

Account Options

Nu neaparat La fel ca mulți, este posibil să confundați grăsimea umană și grăsimea alimentară. Ne imaginăm că grăsimile noastre provin din alimentele grase pe care le consumăm, deci reducerea aportului de grăsimi ne va ajuta să slăbim.

Este adevărat că are sens să o spui așa, dar nu este adevărat. O mare parte din grăsimile depozitate provin de cum să pierzi fast fat fat fat din carbohidrați, care sunt consumați în prea mult din dieta modernă occidentală. Acești carbohidrați în plus pe care nu îi folosim pentru energie pentru corpul nostru sunt depozitați direct ca grăsimi!

Cel mai bun mod de a vă pierde grăsimea viscerală este, prin urmare, să reduceți drastic aportul de carbohidrați, în special carbohidrații rafinați. Dimpotrivă, kapalbhati ajută să și piardă grăsimea burtă aportului de lipide este o greșeală deoarece, contrar a ceea ce cred oamenii, nu sunt folosite degeaba și chiar au un rol capital în funcționarea corpului nostru și mai ales a creierului nostru.

Toate acestea nu înseamnă că toate grăsimile sunt bune și că ar trebui să mănânci cât mai mult posibil.

Trebuie să faci diferența între grăsimile bune și cele rele. Grăsimile saturate sunt rele, în timp ce grăsimile nesaturate sunt esențiale. Pentru a-ți găsi drumul, chiar dacă există contra exemple, în general, grăsimile naturale sunt grăsimi bune, iar grăsimile industriale, cum ar fi uleiurile rafinate, de exemplu, sunt dăunătoare pentru corpul uman. Grăsime viscerală: de ce este periculoasă?

Grăsimea viscerală, așa cum am explicat în introducere, este un pic vicioasă, deoarece nu este neapărat vizibilă întotdeauna.

Grăsime viscerală: introducere

Unii oameni au grăsime viscerală fără să știe, dar această grăsime este deosebit de periculoasă. Deja când vom avea prea multe, va fi vizibil asta am explicat în introducere.

Și așa vom avea o burtă mare. De unde știi când ajungi în zone puțin roșii? Pentru femei, circumferința taliei mai mare de 89 cm este cum să pierzi fast fat fat fat, iar pentru bărbați, este o circumferință a taliei mai mare de cm. Desigur, aceste numere sunt în medie, iar talia de 89cm este mai mult o problemă dacă aveți 1,50m înălțime decât dacă aveți 1,70m înălțime.

Acolo, traversăm cu greutatea ideală de pierdut în fiecare lună zone periculoase. Vă explic toate riscurile de a avea un stomac prea mare în seria mea video gratuită pe care l-am prezentat în introducere.

Care sunt problemele majore? În primul rând, inflamația, deoarece se consideră că grăsimea viscerală eliberează multe toxine, în special molecule pro-inflamatorii, care sunt relativ periculoase. Și inflamația, atunci când este cronică, este mama multor patologii, cum ar fi: riscul de diabet de tip 2, boala cardiovasculara, riscuri precum accident vascular cerebral, Așa că vom vedea cum să scăpăm de această grăsime viscerală prin tehnici simple.

Tehnici care vor juca pe stil de viata. Și dacă le aplicați corect, sunteți obligat să obțineți rezultate. Știți că atunci când consumați prea multă energie, excesul de energie va fi stocat ca grăsime. Acesta este cel mai bun mod pe care corpul l-a găsit încă din zorii timpului pentru a avea o rezervă în caz de foamete, în caz de lipsă de hrană.

Când aducem prea multă mâncare, corpului nu-i plac deșeurile, nu-i place ceea ce se pierde, așa că îl va păstra pentru mai târziu. Și cea mai mare parte a energiei noastre se prezintă astăzi sub formă de carbohidrați, în special carbohidrați cu indice glicemic ridicat și carbohidrați rafinați.

Distribuția slabă a macro-urilor Așadar, o dietă care va avea un conținut scăzut de carbohidrați va face deja posibilă forțarea corpului dvs. Puteți merge la un caz puțin mai extrem, care este dieta ketogenică, care face posibilă forțarea corpului absolut să meargă în rezervele sale.

Acesta este un mod puțin cam extrem pe care nu l-aș recomanda neapărat persoanelor care nu sunt obișnuite sau care cum să pierzi fast fat fat fat au pus încă în practică doar pentru a testa acest tip de dietă. Dar, în mod clar, dieta ketogenică are beneficii uriașe asupra grăsimii corporale și pierde grăsime în burtă încurajez să testați pentru o perioadă scurtă de timp pentru a vedea dacă poate avea beneficii pentru sănătate.

Proteinele au avantajul de a fi sățioase, de a furniza energie fără a avea efecte secundare, așa cum se poate observa la carbohidrați, de exemplu. Toate acestea ar putea fi deja o sursă foarte bună de proteine. Așa că scădem carbohidrații și creștem proteinele bune și acolo vor apărea deja efectele bune.

Alcoolul: prietenul grăsimii viscerale!

Burn După aceea burtă Fat cu grăsime arzatoare. După aceea arde burtă Fat Cu Fat Burners. I wish I had some belly fat. As vrea sa am niște grăsime burta.

Al treilea punct va fi reducerea consumului de alcool. Știți noțiunea de abs Kro, oamenii care beau multă bere vor avea tendința să aibă această mică brioșă care este bine cunoscută de cei care beau în greutate Ei bine, asta nu este o legendă!

Nu este absolut nefondat, dimpotrivă. Da, abs Kro există, atunci când consumi prea mult alcool, creează masă grasă. Făcusem deja un videoclip despre motivul pentru care alcoolul te îngrașă, dar pe scurt, este pentru că alcoolul este tratat ca o prioritate de către organism, deci va lua rezervele organismului ca prioritate maximă. Deci, acest lucru este absolut ceva care va trebui redus. Alungă grăsimile trans Al patrulea punct va fi reducerea absolută a grăsimilor trans. Grăsimile trans, dincolo de a fi nesănătoase, sunt cunoscute pentru a crea grăsime viscerală relativ rapid.

Studiul arată impactul grăsimii trans asupra grăsimii viscerale la maimuțe. Cercetătorii au creat 2 grupuri de maimuțe: un grup care a urmat o dietă destul de normală și celălalt care a urmat aceeași dietă, dar cu grăsimi trans în loc de grăsimi sănătoase. Rasfata-ti intestinul Punctul numărul 5 va fi atent la intestinul tău. Dacă intestinul tău este rău, o mulțime de lucruri rele se vor întâmpla în burta ta.

cum să pierzi fast fat fat fat

De exemplu, microbiota dvs. Am găsit un studiu al japonezilor care aveau grăsime viscerală și au fost tratați timp de 12 săptămâni cu lactobacil un probiotic de bună calitate. Și apropo, când au încetat să mai ia lactobacil, grăsimea viscerală a revenit. Deci, acest lucru arată că, atunci când aveți o microbiotă sănătoasă, în stare bună, sistemul digestiv funcționează bine, sistemul hormonal funcționează bine, este strâns legat.

Deci, sănătatea dvs. Combate grăsimea cum să pierzi fast fat fat fat cu activitate fizică Punctul numărul 6, desigur, va fi pentru a face activitate fizică. Chiar și mâncând mai bine, este clar că prin mișcarea feselor veți avea o cheltuială calorică care vă va permite să vă atrageți rezervele. Deci și aici arătăm că, de exemplu, combinația de cardio moderat până la intens în combinație cu o activitate fizică de tipul forței, permite să existe cea mai bună combinație posibilă pentru a forța corpul să atragă grăsimile sale.

Deci, de exemplu, activitățile de tip HIIT asociate cu antrenamentul cum să pierzi fast fat fat fat greutăți, este perfect. Dar dacă poți deja să mergi sau să mergi cu bicicleta, să înoți, este mai bine decât nimic!

Și, în orice caz, dacă faci sporturi destul de moi, încearcă să variezi ritmul, să nu fii niciodată pe același ritm liniar. Încercați să accelerați, să încetiniți, să accelerați din nou. Aici veți forța metabolismul să se scufunde puțin în rezervele sale. Pentru că atunci când suntem mereu în același ritm, ei bine, nu se întâmplă mare lucru, rezervele sunt mult mai puțin goale. Acesta este principiul antrenament pe intervale unde vom varia constant ritmul.

Pentru a pierde grăsimea viscerală, încercați postul intermitent Iar punctul 7 pentru a reveni la mâncare este să încerci postul intermitent, adică să nu mănânci mâncare pentru o anumită perioadă de timp. Oferă rezultate foarte bune și, din nou, se arată foarte simplu: dacă omiteți vreodată o masă, atunci vă forțați corpul să sapă în rezervele sale și vă îmbunătățiți rezistența la insulină Îți îmbunătățești rezistența la o mulțime de lucruri în cele din urmă, deoarece așa cum am explicat și într-un videoclip despre leptină, ai leptină, care este un hormon trimis de celulele grase și persoanele care au multă grăsime viscerală vor avea tendința de a avea multă leptină în organism.

Deci, în cele din urmă, creează rezistență la leptină. Deci, atunci când aveți atât rezistență la leptină, cât și rezistență la insulină, atunci veți avea o mulțime de probleme pentru a pierde grăsime. Deci postul intermitent este pur și simplu sări peste o masă, de exemplu, micul dejun sau masa de seară. Este așa cum vrei, în funcție de programul și preferințele tale. Timp de 16 ore nu mănânci. Cel mai simplu mod este să săriți peste micul dejun sau masa de seară, astfel încât să puteți număra noaptea.

Dormi bine pentru a-ți pierde grăsimea viscerală În mod surprinzător, calitatea somnului joacă un rol important în creșterea în greutate.

40 Beneficii ideas in | exerciții fizice, exerciții, exerciții fitness

Într-adevăr, lipsa somnului ne încetinește metabolismul și ne împinge să mâncăm mai mult. Somnul de calitate este un somn regulat. Încercați să vă culcați și să vă ridicați la aceeași oră în fiecare zi, pe cât posibil.

cum să pierzi fast fat fat fat

De asemenea, vă va ajuta dacă aveți probleme să adormiți noaptea, deoarece ceasul corpului dvs. Pentru a dormi mai bine, este, de asemenea, foarte important să eviți să faci somnuri, sau maximum 20 de minute.

Acest articol în video

De asemenea, feriți-vă de alcool și droguri, care pe lângă numeroasele probleme de sănătate pe care le pot provoca, au un impact foarte negativ asupra calității somnului. Rândul tău să omoare grăsimea viscerală! Dacă puneți deja aceste sfaturi în loc, veți avea inevitabil rezultate! Spune-mi în comentarii: Ai grăsime viscerală, crezi că ai puțină cantitate prea mare? Și vrei să încerci aceste metode?

Ce ai testat pentru a pierde grăsimea din burtă? Și nu uitați să solicitați accesul la serialul meu video gratuit să pierzi burta și să știi cum să găsești un stomac plat.