Cea mai bună combinație macro pentru pierderea de grăsimi, Transformarea fizicului feminin - Calorii, macro-uri, ajustări, plan de dietă etc.


Distribuția macronutrienților Opriți numărarea caloriilor.

Deci, ce este deficitul caloric? Suficient de simplu, luați numărul de calorii pe care ar trebui să le consumați pentru a vă putea menține greutatea corporală actuală, așa cum este. Aceasta se numeștehomeostazia energetică. Odată calculat acest număr, reducerea acestuia în dieta zilnică va duce la undeficit, care în cele din urmă, este o dietă.

Pentru a scăpa de kilogramele în exces fără să vă faceți griji pentru corpul dvs. Macronutrienții sunt numiți ingredientele pe care corpul nostru le are nevoie în cantități mari în fiecare zi.

cea mai bună combinație macro pentru pierderea de grăsimi suplimente de ardere a grăsimilor corporale

Această categorie include carbohidrații, proteinele și grăsimile. Fiecare componentă are diferite funcții în organism și își joacă propriul rol în slăbire.

Glucidele - apariție, importanță, nevoie

De fapt, ele sunt principala sursa de energie pentru aproape toate celulele umane, explica Mascha Davis, purtator de cuvant al Academiei Americane de Nutritie si Dietetica. Carbohidrații sunt metabolizați rapid și transformați în glucide simple, care trec în sânge și apoi sunt stocate în ficat și mușchi ca glicogen.

Dacă încalci Regula asta NU poți arde Grăsimea - Pofticios cu Pătrățele ep.2

Zaharurile din sânge în combinație cu glicogenul reprezintă "combustibilul" pentru exerciții fizice și alte activități care necesită energie. Carbohidrații contribuie, de asemenea, la eliberarea serotoninei, un neurotransmițător care promovează buna dispoziție și un sentiment de bunăstare.

De asemenea, după cum menționează Davis, ele sintetizează enzimele de care au nevoie pentru a efectua o varietate de reacții chimice în organism, contribuind în același timp la producerea de hemoglobină, care efectuează transferul de oxigen în organism.

  • Transformarea fizicului feminin - Calorii, macro-uri, ajustări, plan de dietă etc.
  • Macro carbohidrați, proteine ​​proteice, grăsimi; tot ce trebuie să știi; (FE)
  • Zile de odihnă, Factori de recuperare și multe altele.
  • Mozzarella merge bine cu legume proaspete și coapte, ierburi, precum și fructe de pădure și măsline.

Fără o oxigenare suficientă a tuturor țesuturilor corpului, apare un sentiment permanent de slăbiciune și oboseală. În cele din urmă, proteinele promovează sentimentul de sațietate deoarece "semnalează" stomacul pentru a elibera hormoni care încetinesc mișcarea alimentelor de-a lungul tractului digestiv și, astfel, se descompun într-un ritm mai lent.

cea mai bună combinație macro pentru pierderea de grăsimi rxbars vă ajută să pierdeți în greutate

Această încetinire a digestiei duce, de asemenea, la încetinirea eliberării de glucoză în sânge și astfel împiedică fluctuațiile abrupte și periculoase ale nivelurilor de glucoză și insulină. Grasimile sunt o componenta structurala a membranelor celulare, asigura o buna stare de sanatate a sistemului nervos si creierului si, de asemenea, promoveaza absorbtia diferitelor vitamine A, D, E si K care joaca un rol cheie in slăbire.

cea mai bună combinație macro pentru pierderea de grăsimi pierde greutatea de respirație expiră

Deși grăsimea nu promovează saturația ca și proteinele, ea se descompune încet din tractul digestiv, ajutând la menținerea stabilității nivelului de zahăr din sânge și prevenirea poftelor. Distribuția macronutrienților Dacă ați încercat vreodată să urmați o dietă bogată în carbohidrați sau puține proteine, sunteți bine conștient de faptul că potențialele combinații de macro-nutrienți sunt multe.

Bazele pierderii de grăsime și ale creșterii musculare

Deci, cum ar trebui să împartă pentru o pierdere mai ușoară în greutate? De exemplu, ca parte a unei diete de 1. În mod ideal, distribuția de macronutrienți ar trebui aplicată la fiecare masă astfel încât disponibilitatea energiei în timpul zilei să rămână neschimbată, iar foamea și pofta nu sunt brusc izbitoare.

Ca macronutrienți, carbohidrații, proteinele și grăsimile sunt substanțele din alimente de care organismul tău are nevoie în cantități mai mari. Macronutrienții îți furnizează energie corpului, promovează metabolismul și te asigură că corpul tău funcționează corect.

Vezi și: Vedeți cum puteți reduce jumătate caloriile din spaghete!