Pierde în greutate skate. Patinaj în linie


pierderea în greutate cu irigare colonică

Pasul 5 Activitatea fizică pe care o presupune skateboarding-ul pierde în greutate skate face o activitate aerobă moderat intensă, potrivit Centrelor pentru Controlul și Prevenirea Bolilor. Fie că efectuați trucuri îndrăznețe, fie că mergeți pe trotuar, skateboard-ul arde calorii și vă îmbunătățește sănătatea.

Construiește-ți trotineta favorită prin aplicația SkatePro

Dacă sunteți interesat să încorporați skateboard-ul în pierde în greutate skate de exerciții, alegeți tipul de tablă care funcționează cel mai bine pentru obiectivele dvs. De exemplu, unii oameni ar putea avea nevoie de un skateboard truc pentru a putea efectua mișcări freestyle, în timp ce alții ar putea prefera un skateboard conceput pentru coasting. Pasul 1 Folosiți-vă puterea corpului inferior pentru a vă propulsa.

Pentru a direcționa, înclinați într-o parte sau alta.

Testul E-Scooter - comparații. Com 2020

Ambele activități necesită rezistență și control muscular. Pasul 2 Skateboard de minute pe săptămână pentru o cantitate sănătoasă de mișcare. Cu cât rulați cu skateboard-ul mai mult, cu atât aveți mai multe beneficii pentru sănătate, cum ar fi îmbunătățirea condiției fizice și nivelurile crescute de energie. Pasul 3 Patinați mai repede pentru a crește cantitatea de energie pe care o consumă corpul dvs. Pentru cei care doresc să piardă sau să mențină greutatea, skateboard-ul viguros vă poate ajuta în eforturile dvs.

Get Abs in 2 WEEKS - Abs Workout Challenge

Consumul unei diete adecvate și angajarea în exerciții separate de antrenament de forță completează un stil de viață sănătos. Pasul 4 Efectuați trucuri intense care necesită o formă fizică avansată, cum ar fi manevre complicate în aer și sărituri în înălțime, dacă sunteți un skateboarder performant.

slimarea rapidă 24

Deși începătorii nu ar trebui să încerce manevre fat burn tren, skateboarderii experimentați pot arde un număr semnificativ de calorii atingând viteze mari.

Pasul 5 Exercițiu într-o zonă deluroasă pentru a face antrenamentul mai viguros dacă sunteți un patinator cu experiență.

  • Cât de repede pierzi greutatea hiv
  • SKATEBOARD-UL ESTE UN EXERCIȚIU BUN? - SĂNĂTATE -
  • Stres Cum să piardă în greutate?
  • Cum să găsești o motivație foarte grea pentru a slăbi - Stres
  • Poate afine defecte să și piardă grăsimea buric

Împingerea skateboard-ului pe o înclinație este mai dificilă decât trecerea pe coastă, deci va crește numărul de calorii pe care le arzi și eficacitatea exercițiului aerob. Avertizare Deși skateboard-ul este un exercițiu eficient, există întotdeauna un risc de accidentare, mai ales dacă sunteți nou în acest sport.

Accidentele tipice de skateboarding includ entorse, lacerații și leziuni osoase din cauza căderilor.

premierul pierdere în greutate nashville

Dacă nu reușiți să purtați o cască, riscați să vă loviți cu capul pe o suprafață dură, ceea ce ar putea duce la o contuzie sau alte răni grave. Dacă sunteți nou la skateboarding, găsiți o zonă pavată, plană, fără resturi, pentru a vă exersa abilitățile.

Riscul de rănire la patinarea în linie

Purtați echipament de siguranță adecvat. Căști, apărătoare pentru încheietura mâinii, genunchiere și cotiere vă vor proteja împotriva majorității potențialelor leziuni.

  • Sauna umeda slabeste
  • Trotinetă Custom - Construiește trotineta favorită aici
  • Pagina principala Patinaj în linie Patinaj în linie: în diminețile de weekend, traseele de alergare sunt adesea pline de fani de patinaj în linie.
  • Patinaj în linie Risc de accidentare ✓ Pierderea în greutate ✓ Starea de fitness ✓ Sfaturi
  • Culturistii pierd in greutate

Începeți încet și concentrați-vă pe menținerea echilibrului. Pe măsură ce abilitățile se îmbunătățesc, creșteți viteza.