Bowflex treadclimpber regiuni în greutate. Exerciții de bază cu greutate liberă - Exercițiu


Este versatil și poate fi variat pentru a activa mușchii suplimentari în regiune sau pentru a vă izola în mod special pectoralele superioare.

bowflex treadclimpber regiuni în greutate

Declanșarea îndoite nu necesită echipament special, deoarece rezistența este furnizată numai de greutatea corporală și de greutate. Beneficiile blocajelor declinului crede simplitatea exercițiului.

bowflex treadclimpber regiuni în greutate

Tehnica simplă Declanșarea îndoirilor este un exercițiu relativ simplu. În conformitate cu Exercițiul de prescripție, pentru a efectua un declin pushup, în genunchi pe podea, cu o altitudine - cum ar fi o bancă de greutate sau minge elvețiană - în spatele tău.

  1. Mma suplimente de pierdere în greutate
  2. Pierdere în greutate dailymotion

Puneți mâinile pe podea, împrăștiindu-le ușor mai largi decât lățimea umerilor. Ridicați picioarele pe elevație.

Exerciții de bază cu greutate liberă

Păstrați spatele drept, într-o poziție de sculptură, în timp ce vă ridicați corpul de pe sol până când brațele sunt extinse. Țineți două bătăi, apoi coborâți corpul fără a vă bowflex treadclimpber regiuni în greutate spatele și repetați-vă.

Bowflex® Success - TreadClimber: Gerry

Declanșarea pierde programul ocupat cu grăsime nu necesită echipament special și poate fi efectuată oriunde. Puteți folosi obiectele la fel de luminoase ca și ușa, tabla de picior sau chiar o bancă de parc ca altitudine.

Declanșarea fluturașilor poate contribui la înlocuirea muștelor toracice dacă călătoriți în vacanță sau în afaceri și nu aveți timp să găsiți un set de greutăți.

Declinarea avantajelor de tip Pushup

În general, clopoțelurile de declin vizează țesuturile superioare sau capul clavicular al pectoralisului major. Coborâți elevația pentru a activa pecsul inferior. Creșteți înălțimea pentru a vă izola peceții de sus și mai mult, deoarece acestea efectuează mai mult de lucru. Utilizați scări în loc de scaun sau bancă pentru a mări sau micșora intensitatea.

  • Ajutați la arderea traducției de grăsimi
  • Cu un set mic de greutăți libere, cum ar fi ganterele și ghearele, puteți efectua cu ușurință un antrenament complet, care vă întărește miezul, fără a vă atinge pe podea și de a face o singură criză.
  • Declinarea avantajelor de tip Pushup - Exercițiu
  • Exerciții de bază cu greutate liberă - Exercițiu

ABC Bodybuilding sugerează a pune greutăți pe spatele dvs. Un articol din privind sănătatea bărbaților constată o variație cunoscută sub numele de declinul Spider-Man pushup. În variație, aduceți un genunchi să atingă un cot atunci când brațele ating un unghi de 90 de grade. Această variantă are avantajul suplimentar al creșterii mobilității șoldurilor și umerilor, precum și intensificării provocării exercițiului.

Rezultate Declanșarea fluturașilor vă ajută să vă consolidați și să adăugați în vrac pe plăcile superioare, ceea ce sporește aspectul pieptului. Un articol din privind "Men's Fitness" constată că toate formele de flotări, inclusiv flotările declinului, ajută la creșterea fluxului sanguin către partea superioară a corpului.

Fluxul de sânge suplimentar în regiune ajută la reducerea durerii musculare după antrenament în mod substanțial. Categorii Populare.

bowflex treadclimpber regiuni în greutate